کد خبر: ۱۲۶۳۷۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
رسول خوروش گفت: مسئولان باشگاه استقلال سند فسخ قرارداد رودریگو توزی و لیام ردی را نشان دهند.

جام ورزشی: رسول خوروش درباره بی‌اساس خوانده شدن شکایت باشگاه سپاهان در مورد فرهاد مجیدی از سوی مسئولان باشگاه استقلال اظهارداشت: اکنون مسئولان باشگاه استقلال باید این موضوع را ثابت کنند، چرا که ما معتقدیم قرارداد این 2 بازیکن فسخ نشده است. اگر روشی که استقلالی‌ها می‌گویند قانونی بود ما هم می‌توانستیم پول اشجاری و تامینی را ندهیم و قرارداد خود را با آنها فسخ کنیم.

وی افزود: مگر قراردادهای سازمان لیگ خارجی و ایرانی دارد که بتوان آنها را در مورد عده‌ای اعمال کرد و در مورد  عده‌ای دیگر اعمال نکرد. مگر آنچه استقلالی‌ها می‌گویند شدنی است که بازیکن استرالیایی قراردادش را فسخ کرده و در آن شرطی گذاشته تا پولش را در آینده بگیرد. این کاملا طبیعی است که با تسویه حساب، قرارداد بازیکن فسخ می‌شود. بنابراین این شرط از نظر قانونی ایراد دارد و قرارداد ردی فسخ نشده است.

سرپرست سپاهان تصریح کرد: باشگاه استقلال اگر قرارداد توزی و لیام ردی را فسخ کرده بود می‌توانست فرهاد مجیدی را بگیرد. به هر حال قرارداد بازیکن  استرالیایی و شرطی که در آن آمده مستمسک سازمان لیگ و کمیته انضباطی است که اجازه دادند استقلال بازیکن جدید بگیرد اما ما این کار را قانونی نمی‌دانیم و آن را پیگیری خواهیم کرد.

خوروش خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه استقلال که اصرار دارند کارشان قانونی بوده تنها بیایند و سند فسخ قرارداد این دو بازیکن را نشان دهند.

وی درباره شائبه‌های مطرح شده پیرامون دیدار میرشاد ماجدی با مسئولان باشگاه فولادخوزستان به تسنیم گفت: نمی‌خواهم وارد این بحث شوم، چرا که آن را حاشیه‌ای می‌دانم و در موردش صحبت نمی‌کنم.

سرپرست سپاهان درباره مصدومیت سوشاک نیز گفت: تصمیم گرفتیم بینی این بازیکن را فعلا عمل نکنیم تا شاید او بتواند در بازی‌های آینده سپاهان به میدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها