کد خبر: ۱۲۶۳۷۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد، بازیکنان این تیم با تمام وجود مقابل استقلال بازی خواهند کرد تا آبی‌پوشان برای سومین بار قهرمان لیگ برتر نشوند.

جام ورزشی: بختیار رحمانی درباره تساوی یک بر یک فولاد مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته سی‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: پس از پایان بازی اعصاب همه بازیکنان به هم ریخته بود که نتوانستیم از تک گل زده خود دفاع کنیم. اگر فیلم بازی را مشاهده کرده باشید می‌بینید 4 موقعیت تک به تک را به راحتی از دست دادیم. با پیروزی مقابل تراکتورسازی می‌توانستیم به یک امتیازی این تیم برسیم اما در دقایق آخر مسابقه گل تساوی را دریافت کردیم تا فرصت نزدیک شدن به رده سوم جدول را از دست بدهیم.

وی در خصوص شانس فولاد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا گفت: با توجه به تساوی مقابل تراکتورسازی نتیجه سپاهان با پرسپولیس در فینال جام حذفی برای ما مهم است. قطعا دوست داریم و آرزو می‌کنیم سپاهان پرسپولیس را شکست دهد تا شانس رفتن به لیگ قهرمانان آسیا را از دست ندهیم. شما نمی‌دانید که چقدر در این فصل زحمت کشیدیم که فولاد به آسیا صعود کند.

کاپیتان فولاد با اشاره به قرعه‌کشی فینال جام حذفی عنوان کرد: سپاهان در ورزشگاه آزادی راحت‌تر بازی می‌کند تا در زمین فولادشهر. به نظر شما سپاهان اگر مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کند این پرسپولیس را نمی‌تواند ببرد؟ مطمئنا سپاهان اگر مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کند، این تیم را شکست خواهد داد. بازیکنان سپاهان را می‌شناسم و می‌دانم که آنها همیشه برای پیروزی به میدان می‌روند.

فولاد خوزستان در لیگ هشتم در اهواز ذوب‌آهن اصفهان، تیم صدرنشین را در هفته آخر لیگ برتر شکست داد تا استقلال به لطف برتری مقابل پیام مشهد قهرمان مسابقات در فصل 88-87 شود. اکنون فولاد در هفته ماقبل پایانی پذیرای استقلال خواهد بود. رحمانی در مورد این دیدار که 15 اردیبهشت برگزار خواهد شد، اظهار داشت: شاید باور نکنید اما همه ما به دنبال آن هستیم که استقلال را شکست بدهیم. از طرف مسئولان باشگاه برای 3 دیدار آخر ما پاداش‌های بزرگی تعیین شده است که این نشان می‌دهد همه به فکر موفقیت فولاد هستند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مقابل تراکتورسازی مساوی کردیم، عصبی شده بودم. خدا شاهد است با تمام وجود مقابل استقلال بازی می‌کنیم تا هم این تیم را شکست دهیم و هم اینکه اگر سپاهان در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس شکست خورد، شانس رفتن به آسیا را از دست ندهیم. فکر می‌کنم یکی، دو بار استقلال را در لیگ برتر قهرمان کردیم ولی این بار نمی‌گذاریم به سومین قهرمانی‌شان برسند چون خودمان به این برد احتیاج داریم!

همیشه درباره دیدارهایی که به هفته‌های آخر کشیده می‌شود حرف‌وحدیث‌هایی به وجود می‌آید. کاپیتان فولاد در این خصوص گفت:حسین فرکی آدمی نیست که این وصله‌ها به او بچسبد. آن سالی که ذوب‌آهن را در هفته پایانی لیگ هشتم شکست دادیم، از 11 بازیکن اصلی تیم 9 بازیکن استقلالی نبودند که 4 گل به آنها زدیم! من در آن بازی با ذوب آهن 90 دقیقه بازی کردم و در دقیقه 1+90 تعویض شدم. در آن مسابقه با تمام وجود بازی کردیم و این بار مقابل استقلال هم با تمام توان بازی خواهیم کرد. در خوزستان از این حرف‌وحدیث‌ها وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها