کد خبر: ۱۲۶۲۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد، رای کمیته انضباطی در مورد پرونده علی دایی «کدخدایی» صادر شده است.

جام ورزشی؛ لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در مورد رای کمیته انضباطی در خصوص شکایت علی دایی از این باشگاه، امروز (پنجشنبه) به سازمان لیگ ارسال شد تا ثبت شود.


مصطفی شکری درخصوص رای محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده علی دایی گفت: «وقتی من این رای را خواندم واقعا تعجب کردم و تاسف خوردم که کمیته انضباطی چنین رایی را صادر کرده است. این رای کلکسیونی از ایرادات شکلی و ماهیتی است که به صورت «کدخدایی» صادر شده است و هیچگونه بار حقوقی ندارد.»


وی ادامه داد: «این رای یکی از نقص‌های عمده تاریخ کمیته انضباطی است که باید کمیته استیناف آن را اصلاح کند تا از حافظه تاریخی کمیته انضباطی پاک شود چون واقعا رای ضعیفی است.»


مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس امید دارد این رای از سوی استیناف شکسته شود یا خیر؟، عنوان کرد: «صددرصد امید داریم این رای شکسته شود، چون پر از ایراد است. حتی اگر این رای به ضرر ما هم نبود با این شکل و شمایل جای تاسف و خجالت داشت.»


همچنین تیم پرسپولیس طی روزهای شنبه و چهارشنبه هفته آینده در 2 دیدار تدارکاتی در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف پیکان و سایپا می‌رود تا خود را برای بازی با ملوان در لیگ و سپاهان در فینال جام حذفی آماده کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها