کد خبر: ۱۲۶۲۱۵
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
علل عدم رعایت تقوای‌جمعی در رسانه‌ها در گفتگو با بیژن‌نوباوه:
نوباوه اظهار داشت: بسیاری از افراد به دلیل ضعف شخصیتی که دارند راه اثبات خود را نفی دیگران می دانند، و این قدیمی ترین ترفند و بسیار زننده است و افرادی که به دیگران تهمت می زنند باید اول خودشان را ثابت کنند که خودشان که هستند. افرادی که از این شیوه ها در انتخابات استفاده می کنند که تعداشان هم کم نیست و با استفاده از بالا آوردن سایت های خلق الساعه خیلی راحت تهمت می زنند و مسایل را کاملا وارونه جلوه می دهند که این تنها نمونه ای از عدم رعایت تقوای جمعی می باشد.
به گزارش پایگاه 598، عدم رعایت تقوای جمعی یکی از مشکلات همیشگی مان در بین گروه های سیاسی و رسانه های خبری بوده است. آسیبی که بارهای بار رهبری معظم انقلاب نسبت به آن هشدار داده اند و در این روزها با نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شاهد تشدید روز افزون آن هستیم.

انتشار اخبار دروغ از لسان سیاسیون و در رسانه های جمعی و همچنین بی تقوایی در وارونه جلوه دادن فعالیت ها و نفی و حمله به رقیب برای اثبات و پیشبرد اهداف سیاسی  انتخاباتی کاندیداها از مواردی است که امروز بسیار شایع می باشد.

در همین خصوص خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در گفتگو با بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انجام داده است که در ادامه می آید.

نوباوه به شایع بودن عدم رعایت اخلاق در رقابت های سیاسی اظهار داشت: بسیاری از افراد به دلیل ضعف شخصیتی که دارند راه اثبات خود را نفی دیگران می دانند، و این قدیمی ترین ترفند و بسیار زننده است و افرادی که به دیگران تهمت می زنند باید اول خودشان را ثابت کنند که خودشان که هستند و قطعا اثرش هم بیشتر خواهد بود.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: مردم این گونه بداخلاقی ها را به خوبی درک می کنند و افرادی که از این شیوه ها در انتخابات استفاده می کنند که تعداشان هم کم نیست و با استفاده از بالا آوردن سایت های خلق الساعه خیلی راحت تهمت می زنند و مسایل را کاملا وارونه جلوه می دهند که این تنها نمونه ای از عدم رعایت تقوای جمعی می باشد.

وی گفت: در انتخابات مجلس نهم هم دیدیم که تبلیغات کاندیداها با تخریب طرف مقابل اثر معکوس داد و کسی قبل از اینکه بخواهد توانایی خود را نشان بدهد دیگری را به زیر سوال می برد، این در هیچ جای دنیا رسم نیست که متاسفانه در کشور ما اتفاق می افتد. قطعا افراد و گروه هایی که دست به این گونه اقدامات ضد اخلاقی می زنند علی رغم اینکه کار غیر انسانی می کنند قطعا در خط اسلام و رهبری و انقلاب نیستند و نیروهایی که ما در داخل نظان داریم محترم هستند احترام همه واجب است و هر فردی که دامن به این بدخلاقی ها می زند و به بیان تهمت های بدون سند و مدرک می پردازند قطعا خادم این ملت نیست.
 
بیژن نوباوه با اشاره به درک بالای مردم در شناخت این گونه بداخلاقی های سیاسی و تخریب کنندگان بیان نمود: در ایام انتخابات از ترفندهای تخریبی زیاد استفاده می شود و مردم با این ترفند آشنا هستند نه اینکه بی تاثیر است، تاثیر دارد، به نظر من حتما باید این مساله رسیدگی حقوقی هم بشود یعنی بسیاری از این سایت ها و روزنامه ها ممکن است که مطلب کذبی را بنویسند و تا آن فرد یا گروه بیاید ثابت بشود تاثیر منفی خودش را گذاشته باشد اما اگر دادگستری در این زمینه سریع عمل کند می تواند تبعات آن را کاهش دهد.

همچنین نماینده مردم تهران در خصوص برنامه امروز ورزشگاه آزادی اظهار داشت: این قطعا یک تجمع سیاسی است چون دلیلی ندارد که از تمام ایران افراد را جمع کنند تا از افراد خاصی تقدیر شود، نه بحث امنیتی آن قابل توجیه است و نه اینکه چه دستاوردی برای ما دارد آن هم در این شرایط اقتصادی بخواهیم در این حجم هزینه کنیم برای این که بخواهیم از نیروی انتظامی تجلیل کنیم که بیشترین خدمات را داده است که خودش مخالف برگزاری است و بنده فکر می کنم که اصلا توجیه منطقی ندارد و امیدوارم که مشکلی هم پیش نیاید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۱
ضعف شما هم بجا که در سایت خودباتوجه به عقده ای که دارید احمدی نزاد ومشایی را می کوبید و فکر می کنید مردم ایران هم مثل شما...
پاسخ
عبدالرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۴۹
۲
خدا رو شکر یه خبرم بر علیه خودتون تو سایت زدین

سایت شما خیلی وقته که برای بزرگ کردن خودش و کاندیدا های مورد حمایتش به تخریب این و اون پرداخته از دکتر قالی باف گرفته تابقیه
البته فقط سایت شما نیست سایتهایی ... مثل بی باک و جبهه پایداری و یاهفته نامه ها مثل پرتو و9دی و...
انصافا چطور روتون شد این خبرو بزنید
من که تا دیدم یاد سایت شما افتادم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها