کد خبر: ۱۲۶۱۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
شخصیت اخلاقی و با طمانینه دکتر باقری لنکرانی این روزها بیش از همیشه مورد تهاجم رسانه ای جریان های سیاسی متصل به باندهای قدرت و ثروت است.

به گزارش 598 به نقل از رجانیوز، در همین راستا یک سایت اجاره ای زرد که در نشر اکاذیب و اهانت به شخصیت های گفتمانی انقلاب ید طولایی دارد و همزمان وظیفه اصلی خود را دفاع همه جانبه از شهردار تهران قرار داده است، در خبری کذب علیه جبهه پایداری، توهین به دکتر باقری لنکرانی را در دستور کار خود قرار داد.

این سایت با ادبیاتی مبتذل و سخیف، بدون هیج منطقی به اهانت به وزیر اسبق بهداشت پرداخته تا بار دیگر دست خالی مخالفان بی منطق و هوچی گر گفتمان اصیل انقلاب را نشان دهد.

پيش از اين رسانه هاي نزديك به شهرداري تهران با بي اخلاقي هاي منحصر به فرد خود، دكتر لنكراني را به خاطر اينكه به لحاظ علمي، استاد تمام يا همان پروفسور است، مورد تهاجم قرار داده بودند!

در نمونه اي ديگر نيز يك سايت نزديك به خانواده هاشمي در خبري بدون سند، اتهامات كذبي را متوجه خانواده لنكراني كرد كه بلافاصله از سوي ايشان تكذيب شد و روزنامه كيهان نيز نسبت به خبر سايت مورد اشاره واكنش صريحي نشان داد.

به نظر مي رسد علت این اقدامات عجیب، توهین آمیز و غیراخلاقی مقبولیت دکتر لنکرانی و محبوبیت وی در میان مردم است كه سبب شده تا برای تخریب وي، ابتدايي ترين و زشت ترين اقدامات از سوي حلقه هاي قدرت و ثروت صورت بگيرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها