کد خبر: ۱۲۶۰۶۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از بررسی MRI پایم میزان مصدومیتم مشخص می‌شود.

جام ورزشی، سیدجلال حسینی که در تمرین امروز پرسپولیس به صورت اختصاصی تمرین کرده بود درباره مصدومیتش گفت: در بازی با ذوب آهن مشکلی برایم پیش آمد و امکان دارد بازی مقابل سپاهان و ملوان را از دست بدهم. البته هنوز چیزی معلوم نیست و منتظر نتیجه MRI پای خود هستم.

 

وی همچنین درباره میزبانی پرسپولیس در فینال جام حذفی نیز گفت: به هر حال پیش از این ما در قرعه کشی‌ها تیم میهمان بودیم و پیروز شدیم و اکنون میزبان هستیم. سپاهان نشان داده برایش بازی خارج و داخل خانه تفاوتی ندارد و به همین دلیل باید با دقت مقابل این تیم بازی کنیم تا غافلگیر نشویم.

 

مدافع پرسپولیس درباره خداحافظی مهدوی‌کیا در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که همه چیز برای بازی خداحافظی مهدوی‌کیا فراهم شده است. مهدی بازیکن باسابقه باشگاهی و تیم ملی است و امیدوارم هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم در این دیدار پیروز شویم.

 

حسینی درباره اینکه فاصله بین مسابقات لیگ برتر به ضرر پرسپولیس خواهد بود، اظهار داشت: بازی‌های زیاد و پیاپی از یک سو و فاصله زیاد بین بازی‌ها از سوی دیگر تیم‌ها را دچار مشکل می‌کند و امیدوارم از این نظر دچار مشکل نشویم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها