کد خبر: ۱۲۵۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
پرداخت بیش از حد به مسئله گروه انحرافی و آقای حاشیه ساز دولت دلیلی شده است تا بعضی چهره های موثر در فتنه 88 به ماهگیری از آب گل آلود بپردازند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، محمد خاتمی که به عنوان یکی از لیدر های فتنه سبز اموی شناخته می شود در بحبوحه داغ بودن مسائل حاشیه دار دولت در اقدامی موذیانه سعی دارد تا با حاشیه دار خواندن دولت و مجلس فضا را برای حضور هم مسلکان 2خردادیش در انتخابات اسفند ماه مجلس تلطیف کند.

خاتمی در سخنانی که اخیرا از سایت شخصی اش منتشر شده است اعلام کرده است که مسئولان نظام باید برای راهکار جدیدی برای انتخابات مجلس بچینند که حرف و حدیث نداشته باشد، البته شاید خاتمی فراموش کرده است که در انتخابات مجلس ششم وی با همین راهکار در وزارت کشور توانست قطار تجدیدنظر طلبان را به صورت اتوبوس راهی مجلس کند.

خاتمی از نفرت و شیدایی فزاینده در میان مردم نسبت به دولت گفته است جالب آنکه خاتمی فراموش کرده است که مردم تا چند ماه پیش شعار مرگ بر خاتمی و دار و دسته اش را به عنوان یکی از اصلی ترین شعارهای ضد فتنه خود در تمام راهپیمایی ها فریاد می زدند.

خاتمی که انفعال سیاسی اش در مقابل فشار هسته ای و نیز ادعای هر 9 روز 1بحران را مردم در زمان تصدی وی تجربه کرده بودند سخن از رفتار های مسمومی کرده است که چهره انقلاب را زشت می کند.

رئیس جمهور سابق کشورمان که اخیرا یکی از دوستان نزدیکش پیوند میان اصلاحات و چهره حاشیه ساز دولت را امری میمون دانسته بود جهت ماله کشیدن این امر به تقابل میان اسلام و ایران پرداخته است و این امر را موضوعی انحرافی دانسته جالب آنکه هم پیاله های خاتمی در دوران تجدیدنظر طلبان روزانه 6 شبهه به اصل دین وارد می کردند آیا به عنوان انحراف در دین حساب نمی شد؟

رئیس بنیاد باران که در زمان تصدیش بر ریاست جمهوری وضعیت ارتزاق مردم را وظیفه دولت دگر اندیش خود نمی دانست با حمله به دولت و بنابر استنباط های شخصی اش فعالیت های اقتصادی دولت را زیر سئوال برده  است و معلوم نیست بنابر کدام آمار اعلام می کند:«رشد اقتصادی به شدت پایین آمده و حتی گاه منفی است. اشتغال وضع خوبی ندارد. تولید در همه عرصه‌ها لطمه فراوان دیده است. مگر می‌شود مدعی ایجاد دو و نیم میلیون شغل شد، ولی رشد اقتصادی پایین باشد. ایجاد دو و نیم میلیون فرصت شغلی مستلزم حداقل ۲۰ درصد رشد اقتصادی است.»

به نظر این دست و پا زدن های خاتمی همانطور که خود نیز اعتراف کرده است برای عفو از سوی رهبری و مردم برای بازگشت به عرصه سیاست و به ویژه انتخابات مجلس است، البته آب سربالایی رفتن مسئله انحراف دولت هم دلیلی شده تا خاتمی ابوعطا خوانان وارد معرکه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها