کد خبر: ۱۲۵۹۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
کارگردان مطرح سینما و تلویزیون، فیلم انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی را می‌سازد.
 به گزارش آنا، براساس اخبار رسیده، در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت برای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینما و تلویزیون، فیلم تبلیغاتی این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری را خواهد ساخت.

همچنین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که قرار است یکی از دستیاران حاتمی‌کیا فیلم انتخاباتی ولایتی را کارگردانی کرده و حاتمی‌کیا قرار است بر ساخت این فیلم نظارت کند.

خبرنگار فرهنگی آنا تلاش داشت تا این خبر را از حاتمی‌کیا نیز جویا شود اما تاکنون وی پاسخ‌گو نبوده است.

----------------------

ساخت فیلم تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری توسط «ابراهیم حاتمی‌کیا» تکذیب شد.
 
به گزارش  فارس، ظهر امروز برخی از سایت‌های خبری اقدام به انتشار خبر ساخت فیلم انتخاباتی ولایتی توسط حاتمی‌کیا کرد که با توجه به روحیات این کارگردان مطرح سینما باور کردن چنین خبری سخت بود.
 
با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست ‌جمهوری شاهد بالا رفتن تب انتخابات و مذاکرات نمایندگان کاندیدهای مختلف با سینماگران برجسته جهت ساخت فیلم‌های تبلیغاتی آنها هستیم که برای اولین بار در انتخابات دهمین دوره از طریق رسانه ملی پخش شد و در این راستا هر روز نام یکی از سینماگران برای ساخت فیلم نامزدی خاص مطرح می‌شود.
 
اما در تازه‌ترین مورد یکی از سایت‌های خبری نام «ابراهیم حاتمی‌کیا» را مطرح کرد که در تماس با منابع مختلف سعی کردیم صحت و سقم این موضوع روشن شود که در نهایت این موضوع از سوی هر دو طرف تکذیب شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اورین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۰
۵۰
نجابت،منطق،شعور وقداست حاتمی کیا مشابه سید بزرگوار،خاتمی عزیز است.بعید است ایشان برای اصولگرایانی که بویی از اخلاق وانسانیت نبرده اند فیلم بسازد...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۲
۰
آقایان جبهه پایداری آقای ولایتی این خبر رو تکذیب کردن چرا اخبار دروغ منتشر میکنید یه سر بزنید به سایتهای دیگه اخبار رو ببینید که تکذیب شده!!!! راستی همین امروز جناب لنکرانی درخصوص تخریبهای انتخاباتی صحبت کردن از شما بعیده تقوا تقوا ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
باز دروغ؟ تخریب کسی که در فتنه موضع قابل تحسین گرفت؟ شماها دیگه کی هستید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
598 تکذیب شده تو هم تکذیب کن آتیش جهنم رو برا خودت نخر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها