کد خبر: ۱۲۵۸۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي آرسنال پس از تساوي تيمش برابر اورتون بر اين باور بود که توپچي‌ها مي‌توانستند بازي را با پيروزي پشت سر بگذارند.
آرسنال در هفته سي و سوم ليگ برتر انگليس در خانه خودي با تساوي بدون گل برابر اورتون متوقف شد.

در اين ديدار پر برخورد که 5 بازيکن کارت زرد گرفتند، جک ويلشر هافبک آرسنال در برخورد با کوين ميرالاس واکنش بسيار بدي نشان داد. بين 2 نيمه نيز اين 2 بازيکن در تونل ورزشگاه با هم درگير شدند.

آرسن ونگر پس از اين ديدار معتقد بود درن گيبسن بايد از زمين اخراج مي‌شده است. «اورتوني‌ها تصميم گرفته بودند بازي را فيزيکي کنند تا شيوه عملکرد ما را خراب کنند. به عقيده من داور بايد تصميم‌هاي درست‌تري مي‌گرفت. اگر درگيري‌هايي که در تونل ورزشگاه رخ دادند از تلويزيون پخش شود، همه متوجه خواهند شد که صحبت‌هاي من درست است. نمي‌خواهم داور را سرزنش کنم و در مورد يک به يک سوت‌هايي که زد حرف بزنم. با تمام اين حرف‌ها بايد بگويم که تيم ما شانس‌هايي براي گلزني و پيروزي در اين ديدار داشت.»

ونگر در ادامه گفت: هيچ وقت در مورد داوري صحبت‌ نکرده‌ام ولي نمي‌دانم در اين ديدار چرا درن گيبسن از بازي اخراج نشد. او بايد به خاطر خطايي که پيش از آن انجام داده بود کارت زرد مي‌گرفت تا در صحنه‌اي که روي تئو ولکات خطا کرد از زمين اخراج شود. ما بايد با تصميم‌هاي داوران کنار بياييم ولي آنها نيز بايد درست تصميم بگيرند. جدا از تمام اين صحبت‌ها، اين ديدار بين 2 تيم پر قدرت بود که هر 2 تيم براي پيروزي جنگيدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها