کد خبر: ۱۲۵۷۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: «امیر قلعه‌نویی باید بداند سرمایه‌های اصلی استقلال هواداران هستند و کسی نباید علیه آن‌ها جبهه‌گیری کند.»

جام ورزشی؛ حسن روشن، پیشکسوت فوتبال، درباره تساوی استقلال و سپاهان در لیگ برتر گفت: «این دیدار به‌لحاظ رتبه‌ای اهمیت زیادی داشت و درواقع، تا حد زیادی تعیین‌کننده قهرمان بود. استقلال اگر می‌توانست برنده میدان باشد، برای رسیدن به قهرمانی کارش راحت‌تر می‌شد، اما با این حال کسب یک امتیاز هم نتیجه چندان بدی نیست و همین که آبی‌پوشان خودشان می‌توانند سرنوشت لیگ را تعیین کنند، اتفاق رضایت‌بخشی است.»


وی درباره حواشی این روزهای استقلال و جبهه‌گیری امیر قلعه نویی علیه هواداران نیز اظهار داشت: «قلعه نویی باید بداند سرمایه‌های اصلی استقلال هواداران هستند و کسی نباید علیه آن‌ها جبهه‌گیری کند. مدیرعامل، مربیان و بازیکنان می‌آیند و می‌روند و این هواداران هستند که برای استقلال باقی می‌مانند. قلعه‌نویی اگر بخواهد به همین روند ادامه بدهد، مطمئنا خودش متضرر می‌شود و لطمات این اتفاق را خواهد دید.»


روشن همچنین درباره تشویق‌ فرهاد مجیدی ازسوی هواداران و موضع‌گیری‌های قلعه‌نویی و تعدادی از بازیکنان، ازجمله مجتبی جباری، نیز اظهار داشت: «هوادار حق دارد که بازیکن دلخواهش را تشویق کند و این مسئله نباید باعث ناراحتی کسی شود. البته این را هم بگویم که بازگشت دوباره مجیدی به استقلال اشتباه بود و این موضوع را به خودش هم گفته بودم. به مجیدی قبل از آمدنش گفتم صلاح نیست که دوباره به استقلال برگردد، اما خودش این تصمیم را گرفت.»


وی افزود: «مجیدی به من می‌گفت از مس کرمان و یک تیم قطری پیشنهاد دارد، اما به او توصیه کردم به ایران نیاید و در خارج از کشور از فوتبال خداحافظی کند تا گرفتار مسائل حاشیه‌ای نشود. مجیدی در ابتدای فصل بیشتر از این موضوع گلایه داشت که چرا جواد نکونام باید با وعده کاپیتانی و دریافت پول نقد به استقلال بیاید، اما من که خاک استقلال را خورده‌ام باید بگویند چنین شرایطی برای تو نیست و حتی امکان نیمکت‌نشینی و از این دست اتفاقات وجود دارد. هنوز هم می‌گویم آمدن مجیدی به استقلال اشتباه محض بود و می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها