کد خبر: ۱۲۵۶۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی «راز» گفت: امکان تولید «راز 5» وجود دارد؛ ما همچنان دنبال «راز» هستیم اما به دلیل مسائل مالی موفق به تولید آن نشده‌ایم.

رحیم طهوری، تهیه‌کننده‌ برنامه «راز» در شبکه چهار سیما در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه همچنان به دنبال «راز» هستند، گفت: امکان تولید «راز 5» وجود دارد.

او در ادامه از ساخت دو برنامه‌ی جدید ویژه‌ی شهدای بیداری اسلامی و خلیج‌فارس برای شبکه‌های برون‌مرزی خبر داد و درباره‌ی آن‌ها توضیح داد:‌ «شعبده‌ی شیطان» عنوان برنامه‌ای است که در ارتباط با خلیج‌فارس به عنوان چهارمین منطقه استراتژیک جهان ساخته می‌شود. در این برنامه علت حساسیت آمریکا بر روی خلیج‌فارس، توان نیروهای ایرانی در مقایسه با ناوها،‌ مانورهای پیوسته در این منطقه پیام دوستی ایران به خلیج‌فارس،‌ علت توجه به تنگه هرمز،‌ نقش نیروهای دریایی و ناوهای آمریکا مورد بررسی قرار می‌گیرد و محور این برنامه خواهد بود.

طهوری همچنین درباره‌ی برنامه ویژه شهدای بیداری اسلامی که تحت عنوان «انقلاب‌خون» ساخته می‌شود،‌ توضیح داد: این برنامه درخصوص مصاحبه با خانواده‌های شهید در کشورهای خارجی و علت حضور و انگیزه‌شان است. در این برنامه تلاش می‌کنیم از اختلاف شیعه و سنی پرهیز کنیم و آن چیزی که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است را پیاده کنیم.

تهیه‌کننده برنامه «راز» در پایان گفت: برنامه‌های «شعبده‌ شیطان» و «انقلاب‌ خون» که برای شبکه‌های برون مرزی ساخته‌ می‌شوند، تولید آن از خرداد ماه آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها