کد خبر: ۱۲۵۶۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
تيم رئال مادريد در زمان مورينيو در تعداد گل‌هاي زده در ليگ، از تيم زمان دل بوسکه پيشي گرفت.
رئال مادريدِ زمان مورينيو رکوردي ديگر در تاريخ باشگاه در ليگ بر جاي گذاشت. تيم زير نظر مورينيو توانسته است 303 گل در 2 فصل و 7 ماه در ليگ به نام خود ثبت کند.

به گزارش فارس، سفيدپوشان رئال به 107 بازي در ليگ نياز داشتند تا از سد 301 گلي که شاگردان دل بوسکه پيش از اين به ثمر رسانده بودند، عبور کنند. به هر حال تيم دل بوسکه به 3 فصل و نيم يعني 153 بازي زمان نياز داشت تا بتواند اين تعداد گل را بزند.

رئال مادريدِ مورينيو در هر بازي 2.83 گل زده است که اين آمار تا حد زيادي به تعداد گل‌هاي فصل گذشته رئال بستگي دارد که سفيدپوشان رکورد جديد 121 گل در ليگ را بر جاي گذاشتند. تنها ميگوئل مونوز (809) و لئو بيناکر (304) هستند که توانستند در زمان هدايت رئال مادريد گل‌هاي بيشتري نسبت به تيم مرد پرتغالي به نام تيمشان ثبت کنند.

آمار گلزني رئال در فصل گذشته باعث شد شاگردان آقاي خاص براي سي‌و‌دومين بار قهرمان لاليگا شوند. به هرحال تيم دل بوسکه با وجود زدن گل‌هاي کمتر در کسب قهرماني بهتر عمل کرده است و در فصل‌هاي 01-2000 و 03-2002 جام قهرماني لاليگا را به علاوه 2 جام در ليگ قهرمانان (2000-1999 و 02-2001) يک جام بين‌قاره‌اي، يک سوپرجام و يک کوپا‌دل‌ري را به سانتياگو برنابئو آورد.

مورينيو فرصت دارد تا دومين قهرماني در کوپا‌دل‌ري را در تاريخ 27 ارديبهشت به افتخارات خود اضافه کند و علاوه بر اين شانس وي براي کسب قهرماني در ليگ قهرمانان به همراه رئال مادريد نيز همچنان پا بر جاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها