کد خبر: ۱۲۵۶۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
مديرفني تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال هميشه اين‌قدر بدشانس و بي‌دقت مثل بازي ديروز نيست.
منصور پورحيدري در مورد تساوي يک بر يک روز گذشته دو تيم استقلال و سپاهان گفت: از بازي راضي هستم. فکر مي‌کنم اين مسابقه يکي از جذاب‌ترين و پرهيجان‌ترين بازي‌هاي ليگ بود. استقلال در 35 دقيقه ابتداي بازي خيلي منطقي فوتبال بازي کرد. تيم شروع خوبي داشت و حتي‌ مي‌توانست در همين دقايق 2 تا 3 گل به حريف بزند و کار را همان موقع تمام کند. استقلال فرصت‌هاي زيادي هم روي دروازه سپاهان به وجود آورد اما بچه‌ها در ضربات آخر بي‌دقت بودند و تمرکز لازم را نداشتند و اين باعث شد توپ درون دروازه حريف نرود.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: هر چه بازي جلوتر رفت و وقتي بازيکن سپاهان از زمين اخراج شد، بازي تيم از حالت منطقي خارج شد و در نيمه دوم فوتبالي احساسي را دنبال کرديم. استقلال خيلي فشار آورد و همه اين تلاش‌ها باعث شد بازي به تساوي کشيده شود. اما باز هم تاکيد مي‌کنم ما مي‌توانستيم در همان 35 دقيقه ابتداي بازي، کار را تمام کند که از فرصت‌ها خوب استفاده نکرديم.

وي در مورد افت فرزاد حاتمي در مقايسه با روزهاي ابتدايي ورودش به استقلال و همچنين انتقاد امير قلعه‌نويي از آرش برهاني خاطرنشان کرد: سرمربي مسئول فني تيم است و طبيعي است که با توجه به شناختي که از بازيکنانش دارد، از آنها به همان ميزان نيز انتظار داشته باشد. همه بازيکنان استقلال خوب هستند. به هر حال آرش برهاني سه جلسه محروم شده در شرايطي که مي‌توانست کمک زيادي به تيم بکند.

پورحيدري افزود: فشردگي بازي‌ها و سنگيني ديدارها و حضور استقلال در ليگ قهرمانان و همچنين سپاهان، يک مقدار شادابي را از بازيکنان دور کرده است. بازي‌ها طوري شده که دو سه روز در ميان مسابقه داريم. ما در هفته‌هاي اخير بازي‌هاي سنگيني را پشت سر گذاشته‌ايم و اين براي بازيکن و مربي خيلي سخت است. اگر سرمربي در اين شرايط دلخوري‌اي داشته باشد کاملا طبيعي است.

مدير فني تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين سوال که با توجه به اين تساوي، شانس کدام تيم را براي قهرماني بيشتر مي‌بيند، گفت:‌ همان‌قدر که استقلال شانس دارد، سپاهان هم شانس دارد. در واقع شانس دو تيم براي قهرماني مساوي است.

پيشکسوت استقلال در مورد قضاوت اين مسابقه و شبهه‌هايي که در مورد گل آبي‌پوشان و همچنين اخراج بازيکن حريف ايجاد شده، اظهار داشت: من معمولا در مورد داوري صحبت نمي‌کنم. به هر حال در همه بازي‌ها ممکن است از اين شبهات وجود داشته باشد و بايد ديد نظر کارشناسان چيست.

منصور پورحيدري با اشاره به بازي بعدي تيمش برابر فولاد تاکيد کرد: شرايطي به وجود آمده که همه بازي‌ها سخت و سنگين است. بازي آخرمان با داماش است که آنها شرايط خوبي در جدول ندارند و همين کار ما را سخت مي‌کند. بايد اين را بگويم که استقلال هميشه اين‌قدر بدشانس و بي‌دقت مثل بازي ديروز نيست. در عين حال هم معتقدم اگر در بازي روز گذشته مي‌برديم باز هم نمي‌شد به صورت قطعي استقلال را قهرمان بدانيم. بايد صبر کرد و ديد در ادامه چه پيش مي‌آيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها