کد خبر: ۱۲۵۶۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
جلالي:‌
کارشناس فوتبال معتقد است که در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر که تيم‌ها "اضطراب" زيادي دارند، هر تيمي که بتواند "آرامش" خود را حفظ کند، جام قهرماني را کسب مي‌کند.
مجيد جلالي درباره دو هفته‌ پاياني ليگ برتر و تعيين قهرمان اظهار کرد: در سال‌هاي اخير ثابت شده که هر تيمي در هفته‌هاي آخر آرامش خود را حفظ کند، مي‌تواند قهرمان شود. در هفته‌هاي پاياني اتفاقات غيرمنتظره‌اي رخ مي‌دهد. يک سال استقلال صدر جدول بود، ولي در هفته‌هاي پاياني چند پله سقوط کرد. بايد حاشيه‌ها کنترل شوند و مجموعه تيم به آرامش برسد. بازي‌هاي آخر خيلي پراضطراب است. اگر نوع بازي استقلال و سپاهان را بررسي کنيم، آن را بسيار متفاوت از قبل مي‌بينيم. اين مساله فقط به دليل اضطراب زياد حاکم بر بازي بود.

به گزارش ايسنا ، جلالي ادامه داد: وقتي در ليگ، پنج تيم در معرض سقوط قرار مي‌گيرند، طبيعي است که حساسيت‌ بالا مي‌رود. ضمن اين که بايد از تيم‌هاي گهر، نفت آبادان، پيکان تمجيد کنيم که با وجود سقوط به دسته پايين‌تر، طوري بازي مي‌کنند که قداست ليگ و حساسيت آن حفظ شود.

اين کارشناس فوتبال همچنين گفت: هفته‌هاي آخر براي برخي تيم‌ها حکم مرگ و زندگي را دارد. برخي تيم‌هاي براي سقوط نکردن مي‌جنگند و برخي براي قهرمان شدن و کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا. هر کدام از اين تيم‌ها اگر به هدف خود نرسند، مانند اين است که شکست خورده‌اند.

وي درباره سپاهان هم گفت: اين تيم امسال فصل خوبي داشت و در جام حذفي به فينال رسيد و در ليگ هم شانه به شانه استقلال براي قهرماني مي‌جنگد. هر چند با وجود تجربه بالاي بين‌المللي نتوانست در آسيا انتظارها را برآورده کند.

جلالي همچنين حذف احتمالي سپاهان از آسيا را در عملکرد اين تيم در ليگ بي‌تاثير دانست ولي گفت: طبيعي است که سپاهان از اکنون بيشترين تمرکز خود را روي بازي‌هاي ليگ بگذارد؛ چون در آسيا تقريبا شانسي ندارد.

وي در پايان با تقدير از عملکرد تماشاگران گهر در فصل دوازدهم گفت: اگر بخواهيم فرهنگ ورزشگاه‌هايمان اصلاح شود، بايد به جاي جريمه کردن رفتارهاي بد، رفتارهاي خوب را تشويق و برجسته کنيم. هواداران گهر، اين فصل به اندازه‌اي خوب بودند که بتوانند الگوي مناسبي باشند. اين مساله که هيچ‌گاه تماشاگران گهر به خاطر رفتارشان تشويق نشدند و الگو قرار نگرفتند، جاي نگراني و تاسف دارد. من در قرار دادن اخبار در سايت شخصي‌ام خيلي وسواس دارم ولي وقتي شنيدم هواداران گهر پس از سقوط تيمشان چه رفتار خوبي داشته‌اند، بلافاصله خبرش را در سايتم گذاشتم. به هواداران گهر تبريک مي‌گويم و انتظار دارم که مسئولان هم به آنها توجه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها