کد خبر: ۱۲۵۵۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
رهبر معارضان کویتی که به پنج سال زندان محکوم شده تأکید کرد که حق دارد امیر کویت را مورد خطاب قرار دهد و این حکم را باطل و ناعادلانه دانست.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «سی ان ان»، «مسلم البراک» فعال معارض کویتی که روز گذشته محکوم به پنج سال زندان شد در واکنش به این حکم گفت: این حکم باطل و ناعادلانه است و من حتی فرصت دفاع از خود را نداشتم و قاضی دادگاه خود به قانونگذاری تبدیل شده بود که قوانینی مخصوص به مسلم البراک وضع می‌کند.

وی تصریح کرد در صورتی که احضاریه‌ای برای اجرای حکم دریافت کنم خودم را به مقامات دولتی معرفی خواهم کرد.

البراک افزود: هنگامی که حکومت به سوی تونلی تاریک حرکت می‌کند معارضان این حق را دارند که اعتراض خود را بیان کنند من نیز حق دارم که امیر کشور را مورد خطاب قرار دهم.

وی تصریح کرد که شاهد 50 سال شکست‌ پی در پی سیاست‌های کشور است  به ویژه در مسأله مرزی با عراق و تجاوز‌های متعدد از سوی این کشور بدون اینکه حکومت کویت واکنشی در قبال این تجاوزها داشته باشد.

وی با متهم کردن حکومت کویت به تبدیل شدن به حکومتی پلیسی یادآور شد که تظاهرات‌هایی در اعتراض به این حکم و بازداشت فعالان معارض برگزار خواهد شد.

این فعال معارض کویتی بر لزوم تشکیل حکومت برخاسته از رأی مردم تأکید کرد و حکومت کویت در سال‌های گذشته را به دور از دموکراسی دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها