کد خبر: ۱۲۵۵۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سپاهان پس از انتقادهاي شديد از عملکرد سعيد مظفري زاده از شکايت باشگاهش از اين داور خبر داد.
رسول خوروش با انتقاد شديد از عملکرد سعيد مظفري زاد در ديدار دوشنبه تيمش برابر استقلال گفت: بازيکنان ما خيلي زحمت کشيدند، اما عملکرد داور باعث شد بازي مساوي شود. البته ما هيچ گاه بدون نظر کارشناسان درباره داوري‌ها نظر نمي‌دهيم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: در صحنه اخراج طالبي، داور بايد به مهاجم استقلال اخطار مي‌داد، چون شبيه سازي کرده بود، اما به اشتباه بازيکن ما را جريمه کرد. گل استقلال هم در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد و من براي عسگري، رييس دپارتمان داوري متاسفم که بدون ديدن فيلم بازي عملکرد داور را مورد قبول قرار داد.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان همچنين از قصد باشگاهش براي شکايت از سعيد مظفري زاده خبر داد و در ادامه پيکان انتقاداتش را به سمت سازمان ليگ گرفت: با برنامه‌ريزي که براي ما شده است، وضعيت تيم ما از نظر جسماني بسيار ضعيف شده و تنها در صورت وقوع يک معجزه مي‌توانيم يک جام بگيريم. از ابتداي فصل داوري‌ها هم به ضرر ما بود و ما فيلم اين داوري‌ها را داريم و در زمان مناسب منتشر مي‌کنيم.

خوروش در ادامه گفت: مشکلات ما از حالا شروع مي‌شود، چون جمعه بايد به رشت برويم و پس از آن در سوم ارديبهشت يک بازي انجام دهيم و پس از آن به دوبي برويم. همچنين در روزهاي دهم و چهاردهم ارديبهشت بازي داريم. درست است که مي گويم فوتبال ما حرفه‌اي است، ولي مگر بازيکنان ما چقدر توان دارند؟ فوتبال ما با فوتبال اروپا قابل مقايسه نيست، چون بازيکنان اروپايي به اين برنامه‌ريزي عادت دارند .

وي درباره زمان بازي فينال جام حذفي هم به ايسنا گفت: هم ما و هم پرسپوليس در روزهاي دهم و بيستم ارديبهشت بازي داريم. يک بچه هم مي فهمد که اگر بخواهد بين اين دو تاريخ بازي بگذارد، بهترين زمانش پانزدهم ارديبهشت است. با اين حال براي اين که بازي ما روي بازي استقلال تاثير مثبت بگذارد، آن را يک روز جلو انداخته‌اند. اطلاع فولاد از نتيجه‌ فينال جام حذفي، روي عملکرد اين تيم برابر استقلال تاثير مي‌گذارد.

سرپرست سپاهان در ادامه گفت: از ابتداي فصل بازي‌هاي استقلال بعد از ما بوده است و ما به اين مساله معترض بوديم. هميشه به ما گفتند که نگران نباشيد چون هفته‌هاي آخر را همزمان برگزار مي‌کنيم، اما حالا مي‌بينيد که بازي هفته‌ سي و سوم استقلال پانزده روز بعد از بازي ما انجام مي‌شود! گويا امسال ابر و باد و مه و خورشيد و فلک در کارند تا ما قهرمان نشويم.

وي در ادامه موضع باشگاهش را درباره زمان و مکان فينال جام حذفي اين گونه بيان کرد: نظر ما اين است که بازي فينال حتي اگر شده 10 دقيقه پس از ديدار فولاد و استقلال برگزار شود. در باره مکان هم امروز (سه شنبه) تصميم گيري مي‌شود و ما سعي مي‌کنيم که با پرسپوليسي‌ها تعامل کنيم، اما اگر اين تعامل صورت نگرفت، تابع آيين‌نامه سازمان ليگ هستيم. فکر مي‌کنم اين آيين‌نامه قرعه کشي بين تهران و اصفهان را مطرح مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها