کد خبر: ۱۲۵۵۰۹
زمان انتشار: ۰۲:۲۷     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
درگيري فيزيکي دو بازیکن مطرح آبی شان توسط مسئولان تیم تکذيب شد.

جام ورزشی؛ امير قلعه‌نويي در بازي استقلال و الهلال و در بين دو نيمه، آرش برهاني و جواد نکونام را تعويض کرد. تعويض نکونام به خاطر اشتباه محرزي که روي صحنه گل الهلال داشت قابل توجيح بود و خود قلعه‌نويي هم بعد از بازي گفت جواد آماده نبود و خسته به نظر مي‌رسيد.


اما در مورد تعويض برهاني حرف و حديث‌هايي وجود داشت. آرش در بازي رفت به الهلال گل زده و از روحيه خوبي برخوردار بود ضمن اين که برخلاف بعضي از بازيکنان تيمش خسته هم نبود و مي‌توانست 45 دقيقه ديگر بازي کند.


بعد از بازي شايعاتي در مورد علت تعويض جواد و آرش بر سر زبان‌ها افتاد و برخي گفتند اين دو نفر بين دو نيمه درگير شده‌اند و کار بالا گرفته است. يکي از استقلالي‌هاي سرشناس هم در جايي گفته بود من خودم شاهد درگيري آن‌ها بودم ولي آرش و جواد هر دو اصل درگيري را تکذيب کردند.


يکي از شاهدان عيني که در رختکن حضور داشت مي‌گفت: «بين دو نيمه فقط آقاي قلعه‌نويي صحبت کرد و اصلا نوبت به حرف‌زدن بقيه نرسيد که بخواهند درگير شوند و... بعد از بازي هم آرش و جواد با يک ماشين ورزشگاه آزادي را ترک کردند. چطور مي‌شود دو نفر با هم دعوا کنند و 45 دقيقه بعد با هم به سمت منزل حرکت کنند؟!»


نکونام و برهاني در پاس هم با يکديگر هم‌بازي بودند و امسال بعد از سال‌ها در استقلال به هم رسيدند. ابتداي فصل رابطه نکونام و قلعه‌نويي خيلي خوب بود ولي در حال حاضر روابط آن‌ها سرد شده. آرش هم فصل نسبتا موفقي را سپري کرد و بهترين گل‌زن استقلال محسوب مي‌شود اما چند هفته قبل مسائلي به وجود آمد که قلعه‌نويي کمي از او شاکي شد.


نکته ديگر اين که در بازي‌هاي گذشته امير قلعه‌نويي اکثر تعويض‌هاي خود را در خط‌حمله انجام داده و تقريبا تمام مهاجمانش را به دفعات تعويض کرده است اما باز هم آمار کارش بهتر از بقيه است. در مورد نکونام هم همان‌طور که قبلا نوشتيم بعيد است او در صورت ماندن قلعه‌نويي فصل بعد هم در استقلال ماندني شود مگر آن‌که تيمي پيدا نکند و مجبور به ماندن شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها