کد خبر: ۱۲۵۵۰۸
زمان انتشار: ۰۲:۲۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
حواشی تیم پرتماشاگر تبریزی تمامی ندارد و شاید در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تغییراتی روی نیمکت سرمربی‌گری این تیم باشیم.

جام ورزشی؛ فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هنوز تمام نشده است، اما از حالا صحبت‌هایی از تغییر سرمربی پرتغالی تراکتورسازی به گوش می‌رسد.


نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ که از تونی اولیویرای سرشناس بهره می‌برد، در فصل جاری نتایج خوبی گرفته است و هم‌اکنون نیز در رده سوم قرار دارد. موفقیت نسبی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، که نخستین حضورش در این مسابقات است، نمی‌تواند نتیجه بدی محسوب شود.


با توجه به قیمت بالای ارز، تمدید قرارداد با تونی کمی دشوار شده و به‌نظر می‌رسد مسئولان تراکتورسازی قادر به تأمین هزینه‌ای هنگفت را ندارند.


تأمین مبلغی نزدیک به 3 میلیارد تومان شاید شدنی باشد، اما چندان به‌صرفه نیست و همین مبلغ می‌تواند در جای دیگری هزینه شود. همین مسئله فکر استفاده از مربی ایرانی را بر سر مدیران تراکتور انداخته است و به احتمال فراوان، این مربی وطنی در فصل بعد روی نیمکت می‌نشیند.


این در حالی است که جعفری، مدیرعامل باشگاه، اعلام کرده از اولیویرا برای فصل بعد برنامه می‌گیرد؛ اما همه می‌دانند که این موضوع احتمالاً فرمالیته و احتمال وقوعش کم است.


در میان مربیان ایرانی نام چند نفر بیشتر از سایرین شنیده می‌شود. یکی از آن‌ها منصور ابراهیم‌زاده، مربی موفق نفت تهران، است که شنیده شده با سپاهانی‌ها برای فصل بعد به توافق رسیده است و همین امر شانس حضورش در تبریز را کم می‌کند.


نفر بعدی علی دایی است. آقای گل فوتبال جهان که دوران متوسطی را در راه آهن سپری می‌کند، شاید به تبریز برود. اما اگر این اتفاق نیفتاد، خیلی هم تعجب نکنید؛ زیرا دایی به‌دلیل مشغله‌های کاری،‌ حضور در تهران را ترجیح می‌دهد و حتی به همین دلیل، پیشنهاد سال‌های قبل سپاهان را رد کرده بود.


البته تراکتوری‌ها به‌راحتی نمی‌خواهند روی نام شهریار خط بکشند. شنیده شده رسول خطیبی و کریم باقری که رابطه خوبی با باشگاه تراکتورسازی دارند، نقش واسطه را ایفا خواهند کرد تا این انتقال صورت بگیرد. خطیبی که توانست گسترش فولاد را به لیگ برتر برساند، پیشنهاد دستیاری دایی را نیز دریافت کرده که به‌نظر نمی‌رسد دستیاری او را به سرمربی‌گری گسترش در لیگ ترجیح بدهد.


به هر حال، در این فوتبال اتفاقات عجیب کم رخ نمی‌دهد و باید منتظر آینده ماند تا ببینیم که در نهایت چه کسی روی نیمکت تراکتورسازی می‌نشیند: اولیویرا، دایی یا یک مربی دیگر؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها