کد خبر: ۱۲۵۴۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
جلسه هماهنگي سرمربي تيم ملي با رييس فدراسيون فوتبال برگزار شد.
به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اين جلسه با حضور علي کفاشيان، مهدي محمد‌نبي، کارلوس کي‌روش و اميد نمازي در دفتر ربيس فدراسيون فوتبال برگزار شد. در اين جلسه درباره اردوهاي تيم ملي و هماهنگي بازي‌هاي دوستانه با عمان و عراق در مسقط و دوبي و همچنين ديگر مسايل تيم ملي تصميم‌گيري‌هايي به شرح زير انجام شد:

تيم ملي از 24 ارديبهشت وارد اردو مي‌شود. سپس سفري به عمان خواهد داشت تا روز اول خرداد ديداري دوستانه با تيم ملي عمان انجام دهد. تيم ملي پس از اين بازي به امارات رفته و روز 6 خرداد در دوبي به مصاف تيم ملي عراق مي‌رود. پس از اين بازي تيم ملي مستقيم به دوحه خواهد رفت تا در تاريخ 14 خرداد با تيم ملي قطر در ششم مسابقه انتخابي جام‌جهاني 2014 برزيل بازي کند.

همچنين طبق بررسي‌هاي به عمل آمده و با توجه به برنامه بازي‌هاي مقدماتي جام‌جهاني و اين‌که نتيجه صعود تيم ملي به جام‌جهاني به آخرين ديدار مقابل کره‌جنوبي ارتباط پيدا مي‌کند، نياز به همزماني ديدارهاي کره‌جنوبي – ايران در سئول و ازبکستان - قطر در تاشکند ديده مي‌شود که فدراسيون فوتبال ايران به همين جهت از فيفا خواست تا اين دو ديدار به صورت همزمان انجام شود. از سوي ديگر به جهت اهميت مسايل داوري بازي‌هاي باقيمانده، فدراسيون فوتبال در مکاتباتش از فيفا خواسته است تا در دو ديدار مقابل قطر و لبنان، از داوران غرب آسيايي و در ديدار مقابل کره‌جنوبي از داوران شرق آسيايي براي سه بازي باقيمانده انتخاب نشوند.

پنجشنبه اين هفته هم جلسه کفاشيان، کي‌روش، تاج و کاظمي به منظور برنامه آتي تيم ملي در ادامه راه و جانمايي تقويم تيم‌هاي ملي مطابق با تقويم فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها