کد خبر: ۱۲۵۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

به گزارش آتی نیوز؛ چندین فلسطینی در تظاهراتی به مناسبت روز «نکبت» یا «فاجعه» در نوار غزه، بنت جبل و مارون الرأس در لبنان به دست صهیونیست ها کشته و شماری نیز مجروح شدند.

صهیونیست های ساکن فلسطین در سال 1948 میلادی در چنین روزی موجودیت اسرائیل را رسماً اعلام کرده و باعث فرار و اخراج حدود 700 هزار فلسطینی ازخاک خود شدند.

به دنبال این تظاهرات، ارتش رژیم صهیونیستی به سوی هزاران نفر که به سمت مرزهای فلسطین و رژیم صهیونیستی در حال حرکت بودند، آتش گشودند و طی آن چند فلسطینی را کشته و 80 تن دیگر را زخمی کردند.

خبرنگار اعزامی الجزیره طی گزارشی مستقیم از غزه اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به سمت گروهی از کودکان در حال راهپیمایی نیز تیراندازی می کرد.

به گفته وی حدود 500 الی 600 جوان فلسطینی کنار خط مرزی تجمع کرده بودند. آنها از مرز عبور نمی کردند اما گاه گاهی از سوی رژیم صهیونیستی به سوی آنها تیراندازی می شد. در این بین حماس نیز در تلاش بود تا جمعیت را پراکنده کند.

همزمان در تل آویو نیز یک عرب اسرائیلی طی عملیاتی انتحاری با خودرویش به خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی اصابت کرد که طی این اقدام یک صهیونیست به هلاکت رسید و 17 تن نیز زخمی شدند. وی اکنون در بازداشت این رژیم به سر می برد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها