کد خبر: ۱۲۵۴۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «همه بازيکنان به من مي‌گويند چرا مجيدي تشويق مي‌شود؟!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ مثل اين که ماجراهاي مربوط به تشويق‌شدن مجيدي توسط هواداران استقلال تمامي ندارد و قلعه‌نويي هم نمي‌تواند اين، مسئله را فراموش کند. او همچنان از هواداران استقلال (به خصوص هواداران تهراني) دلخور است.


* برخي مي‌گويند مجيدي از دقيقه 90 به بعد تشويق شده اما استقلال قبل از آن هم خوب بازي نمي‌کرد؟
- سوال من اين است که مگر مجيدي چند بازي براي ما کرده و مگر بيشتر از بقيه بازيکنان زحمت کشيده است؟ اصلا چرا فقط او تشويق مي‌شود؟ من که ماجراي فيس بوک و پيامک‌هاي مشکوک را مي‌دانم!


* چه ماجرايي؟
- به من گفته‌اند يک عده از طريق فيس بوک و پيامک‌ها هماهنگ کرده بودند که شعار بدهند. اين شعارها هم کاملا خطي بود و مي‌خواستند به ما لطمه بزنند. يک عده مجيدي را تشويق مي‌کنند که از اين طريق به ما لطمه بزنند آن‌ها کاملا هماهنگ بودند.


* مثل اين که خيلي دلخوريد؟
- شما ببينيد. ما در بازي‌هاي معمولي‌مان 5 هزار تماشاگر داريم ولي پرسپوليس در بازي‌هاي تشريفاتي‌اش در ليگ 15 تا 20 هزار تماشاگر، در بازي‌هاي حساس ما در ليگ اصلا تماشاچي نمي‌آيد. البته در شهرستان‌ها اين مشکل را نداريم و از شعارهاي خطي هم خبري نيست. بازيکن استقلال مي‌آيد به من مي‌گويد ما داريم زحمت مي‌کشيم و با وجود بي‌پولي و مصدوميت و... عرق مي‌ريزيم ولي يکي ديگر تشويق مي‌شود!


* البته پولشان را که مي‌گيرند ولي به هر حال هواداران هم انتظار دارند تيمشان خوب بازي کند.
- مگر ما بد بازي مي‌کنيم؟ البته مقابل الهلال در تهران خوب نبوديم اما در همان بازي هم موقعيت‌هايي داشتيم که به هدر رفت. ما در عربستان الهلال را برديم و در تهران العين را شکست داديم و هنوز هم صدرنشين گروه هستيم و اگر الريان را در تهران ببريم قطعا صعود مي‌کنيم.


* در همان بازي با الهلال تماشاگران کلي شما را تشويق کردند.
- من که نمي‌گويم همه خطي هستند ولي عده‌اي مجيدي را بهانه کرده‌اند که ما را بزنند. من به فرهاد گفتم مقابل سپاهان پنالتي بزن که گفت کمرم درد مي‌کند. بعد هم گفت نمي‌توانم موتورسوار شوم. خب من چطور بايد مقابل الهلال نام او را در ليست قرار بدهم؟!


* مگر موتورسوار مي‌شود؟
- من نمي‌دانم بنده نگاه مي‌کنم به آمادگي بازيکن. الان جباري با اين همه مصدوميت زحمتش را مي‌کشد و خوب هم بازي مي‌کند. خيلي‌هاي ديگر هم هستند اما يک عده از تماشاگران فقط مجيدي را مي‌بينند که خيلي هم بازي نکرده. خب طبيعي است که صداي بازيکنان درمي‌آيد.


* قهرمان ليگ مي‌شويد؟
- ما سه بازي ديگر در پيش داريم که هر سه فينال است. همه بازي با سپاهان را فينال ليگ مي‌دانند ولي من معتقدم که 2 بازي آخر هم حکم فينال را دارد. براي ما اين بازي‌ها هيچ فرقي با ديدار مقابل الريان و العين ندارد.
خراسان ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها