کد خبر: ۱۲۵۳۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
وحيد هاشميان مي‌گويد، با وجود موفقيت‌هاي اخير با هالستنبک - رلينگن هدفش ليگ دسته 5 آلمان نيست.
هالستنبک‌ - رلينگن با هدايت وحيد هاشميان روزهاي خوبي را سپري مي‌کند. نتايج خوب اين تيم در هفته‌هاي گذشته باعث شده است تا بازيکنان به ستايش از عملکرد مربي ايراني خود بپردازند. هالستنبک در آخرين بازي خود در ليگ هامبورگ برابر کورسلاک به تساوي 2 بر 2 دست يافت تا 14 بازي گذشته خود را بدون شکست سپري کرده باشد.

به گزارش ايسنا ، ملادن توجيچ با دو گل تماشايي خود از فاصله 18 متري نقش پررنگي در اين بازي داشت. او در پايان بازي به ستايش از کار خوب وحيد هاشميان پرداخت و گفت: "از زماني که او (هاشميان) اينجاست، ما بهتر تمرين مي‌کنيم. تجربه و روحيه حرفه‌اي او اهميت زيادي دارد."

به نوشته روزنامه آلماني "هامبورگر آبندبلات"، مهاجم سال‌هاي پيش بوندسليگا در برابر ستايش بازيکنانش همانند هميشه متواضع و فروتن بوده و تنها مي‌گويد:‌ "اگر تيم موفق است، همه در اين موفقيت سهمي دارند."

آبندبلات مي‌نويسد: "اين (مربي) ايراني نخست مي‌خواهد مدارک مربيگري خود را به دست آورد و مي تواند هالستنبک را در صورت داشتن پيشنهادي از سوي تيم‌هاي دسته بالاتر ترک کند. او مي‌گويد: "احساس بسيار خوبي دارم. ما همانند يک خانواده هستيم و من تلاش دارم براي باشگاه تمام تلاشم را به کار بگيرم. با اين همه هدف من ليگ دسته 5 نيست."

هالستنبک در پايان هفته 28 ليگ باشگاه‌هاي هامبورگ با 40 امتياز (از 23 بازي) در مکان ششم جاي گرفته است. تيم‌ها به دليل بارش شديد برف در هفته‌هاي گذشته بازي‌هاي عقب‌افتاده زيادي را در برنامه دارند. براي نمونه سه تيمي که بالاتر از هالستنبک در جدول ايستاده‌اند، يک يا دو بازي بيشتر انجام داده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها