کد خبر: ۱۲۵۱۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال استقلال با اشاره به اهميت ديدار روز دوشنبه اين تيم برابر سپاهان گفت: برد در اين مسابقه تا حد زيادي قهرماني تيم استقلال در ليگ برتر را تضمين مي‌کند.
جواد نکونام در خصوص ديدار روز دوشنبه تيم‌هاي استقلال و سپاهان ضمن بيان مطلب فوق گفت: يک بازي سخت در انتظار هر دو تيم است. اگر اين ديدار را برنده شويم تا 90 درصد قهرماني تيم را تضمين خواهيم کرد.

وي با اشاره به اينکه اميدوار است هواداران در اين بازي سرنوشت‌ساز مثل هميشه از تيم خود حمايت کنند تا بتوانيم به 3 امتياز ارزشمند ديدار با سپاهان دست پيدا کنيم، افزود: دشواري‌هاي اين بازي زماني بيشتر مي‌شود که هر دو تيم شناخت کامل از يکديگر دارند و ممکن است تغييراتي را نسبت به بازي‌هاي معمول در ترکيب خود داشته باشند.

به نقل از مهر، هافبک تيم فوتبال استقلال در خصوص خط دفاعي نسبتا ضعيف سپاهان در ديدارهاي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: فکر مي‌کنم آن بازي‌ها ديگر به تاريخ پيوسته است. ما تحت هيچ شرايطي به اين فکر نمي‌کنيم که سپاهان برابر الاهلي 8 گل دريافت کرده است.

نکونام خاطرنشان کرد: بازي‌هاي گذشته ديگر تمام شده و آنها با توجه به اين که ديگر اميد زيادي در ليگ قهرمانان آسيا ندارند، همه توانشان را در مسابقات داخلي مي‌گذارند. از طرفي کرانچار يک مربي با تجربه است که با برنامه وسيعي به اين ديدار پاي مي‌گذارد. با اين حال ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا به 3 امتياز برسيم.

وي با بيان اينکه برد مقابل گهر شرايط روحي خوبي را براي آبي‌ها به وجود آورده است، تاکيد کرد: بازي با گهر وضعيت تيم را دگرگون کرده است. بعد از بازي با الهلال به يک برد احتياج داشتيم تا بتوانيم وضعيت روحي تيم را تغيير دهيم. قبول دارم که سپاهان يک تيم بزرگ است ولي ما هم استقلال هستيم و به راحتي نمي‌خواهيم صدرنشيني را از دست بدهيم.

هافبک تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين پرسش که آيا غيبت جمشيديان و احتمالا نويدکيا در اين بازي به سود استقلال است، گفت: سپاهان تيمي بزرگ است و غيبت يک يا دو بازيکن نمي‌تواند افت آنها را به دنبال داشته باشد. البته اگر نويدکيا و جمشيديان نباشند، کار ما سخت‌تر مي‌شود چونکه بازيکنان جانشين آنها به طور حتم چند برابر تلاش خواهند کرد تا خود را نشان بدهند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها