کد خبر: ۱۲۵۰۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام ۳ مسابقه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال ایران فردا با انجام 3 مسابقه به پایان می رسد.

*بهترین فرصت آلومینیوم برای گرفتن ذوب آهن

گهر دورود - آلومینیوم، ساعت 17:00،  26/1/92،

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سی و دوم گهر دورود میزبان آلومینیوم هرمزگان است.

آلومینیوم با قرار گرفتن در رده پانزدهم یکی از تیم‌هایی است که خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند. شاگردان پرویز مظلومی با کسب 3 امتیاز این مسابقه، 33 امتیازی می‌شوند و بالاتر از ذوب ‌آهنی قرار می گیرند که اکنون با 31 امتیاز در رده چهاردهم جای دارد. در مسابقات امسال تیم چهاردهم جدول به مرحله پلی‌اف می‌رود و شانس ماندن در لیگ برتر را دارد. با توجه به اینکه سقوط گهر دورود قطعی شده و این تیم شانسی ندارد به نظر می‌رسد شاگردان مظلومی کار چندان سختی برای شکست حریف خود نداشته باشند.

چهره قهرمان در جنگ زرد و آبی مشخص می‌شود

استقلال - سپاهان، ساعت 19، 26/1/92

15 روز پیش سپاهان با شکست استقلال در ضربات پنالتی موفق شد به فینال جام حذفی راه پیدا کند.

این دو تیم فردا بار دیگر در دیداری حساس که می‌تواند در تعیین قهرمان امسال لیگ مؤثر باشد به مصاف یکدیگر می‌روند. استقلال زخم خورده از شکست در جام حذفی می‌خواهد هر طور شده این بازی را ببرد تا علاوه بر گرفتن انتقام شکست از سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی، خیال خود را برای قهرمانی در لیگ برتر راحت کند.

هر 2 تیم در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با شکست روبه‌رو شدند. استقلال با شکست مقابل الهلال آن هم با حضور پرشور هوادارانش دچار مشکل شده است. تشویق‌ فرهاد مجیدی در پایان این مسابقه اعتراض برخی از بازیکنان را در برداشت تا این مسئله باعث شود آرامش از اردوی آبی‌پوشان دور شود.

از نکات قابل توجه دیگر این مسابقه حضور محمدرضا خلعتبری است. قبل از بازی جام حذفی، پزشکان سپاهان از مصدومیت خلعتبری خبر دادند و اعلام کردند او نمی‌تواند به طور کامل برای سپاهان به میدان برود. اما برخلاف پیش‌بینی‌ها خلعتبری به طور کامل به میدان رفت و با گلزنی خود نقش مؤثری در راهیابی زردپوشان اصفهانی به فینال داشت اتفاقی که در پایان بازی باعث شد قلعه‌نویی درود بر شرف خلعتبری بفرستد!

مهاجم سپاهان بعد از این اتفاقات اعلام کرده جواب قلعه‌نویی را در مسابقه فردا خواهد داد. تمامی این مسائل نوید بخش این خبر است که فردا هواداران می‌توانند جنگ پر حرارتی را مشاهده کنند. 90 دقیقه‌ای که در پایان آن شاید بتوان چهره قهرمان دوازدهمین دوره لیگ برتر را شناخت. سپاهان یا استقلال؟ تکلیف قهرمان تا فردا مشخص می شود.

* تلاش برای کسب سهمیه چهارم آسیا

تراکتورسازی - فولاد، ساعت 19، 26/1/92

تراکتورسازی بعد از شکست مقابل الشباب عربستان به دلیل اعتراض هواداران به مدیران تیم با مشکل روبه‌رو شده است.

مسئولان این تیم تمام تلاش‌شان را کردند تا تیم را از لحاظ روحی آماده دیدار با فولاد کنند. تراکتورسازی با 58 و فولاد با 54 امتیاز در رده سوم و چهارم جدول قرار گرفته‌اند.

تراکتورسازی با پیروزی در این دیدار مقام سومی خود را قطعی می‌کند و فولاد نیز در صورت پیروزی امیدهایش بیش از گذشته برای کسب سهمیه آسیا زنده می‌شود. این موضوع باعث شده تا این مسابقه حساسیت زیادی داشته باشد و هر دو تیم تمام تلاش خود را برای کسب 3 امتیاز انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها