کد خبر: ۱۲۴۹۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که علی کریمی با ۳۰ دقیقه تاخیر به دلیل حضور در اداره مالیات در تمرین حاضر شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از اصفهان از ساعت 11:40 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان ذخیره به دویدن، حمله به دفاع، حفظ توپ و پرستینگ، شوت‌زنی و فوتبال در نصف زمین پرداختند و بازیکنان اصلی 25 دقیقه ریکاوری کردند.


* در تمرین امروز باقری، مهدوی‌کیا، پولادی، ماهینی و نورمحمدی غایب بودند.


* حسین ماهینی مدافع تیم که در بازی مقابل ذوب آهن آسیب دید ساعت 2 بامداد امروز پس از بازگشت از بوشهر شبانه MRI گرفت که قرار است تا بعدازظهر امروز تکلیف نهایی او مشخص شود.


* پیش از آغاز تمرین سعید عزیزیان و رضا ترابیان به تنیس فوتبال مشغول شدند که بازی آنها با تشویق و سروصدای بازیکنان همراه بود.


* علی کریمی با 30 دقیقه تاخیر به دلیل حضور در اداره مالیات در تمرین امروز حضور پیدا کرد و در رختکن تمرین خود را دنبال کرد.


* یکی از سوژه‌های تمرینی هفته گذشته پرسپولیس که سروصدای زیادی داشت اعتراض علی کریمی به کادر فنی پرسپولیس به این دلیل بود که در جریان مصدومیتش نبودند. از همین رو پس از اینکه کریمی روز پنجشنبه در جلسه‌ای با گل‌محمدی به خوش و بش گرمی پرداخت جلسه‌ای نیز میان کریمی و مجتبی حسینی دستیار یحیی که گفته می‌شد این دو نفر با یکدیگر مشکلاتی دارند برگزار شد.


در این جلسه که حدودا 45 دقیقه طول کشید در مورد اختلاف پیش آمده صحبت شد و کریمی اعلام کرد که اصلا قصد اعتراض نداشته و فقط می‌خواست که کادر فنی از مصدومیت او با خبر باشند. به همین دلیل جواب سوال گل‌محمدی را داده است. بر این اساس اختلاف کریمی و کادر فنی برطرف شد.


* حدود 20 هوادار از نزدیک تمرین سرخ‌پوشان را مشاهده کردند.


* فیلم بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن توسط مدیر رسانه‌ای سرخ‌پوشان به دست بازیکنان و اعضای کادر فنی رسید.


* هادی نوروزی با پسرش به تمرین آمده بود. جالب اینجاست که فرزند نوروزی در آغاز تمرین با بازیکنان گرم کرد و این مساله باعث شد که سرخپوشان با نوروزی کوچک حسابی شوخی کنند.


* وینگو بگوویچ در تمرین حضور پیدا کرد و حدود 20 دقیقه‌ با یحیی گل‌محمدی در رختکن به گفتگو پرداخت.


* رضا حقیقی ابتدا به کلینیک رفت و سپس دور زمین دوید. وی در خصوص مصدومیتش نیز گفت: «وضعیتم زیاد خوب نیست و باید 15 روز از تمرینات گروهی و جدی دور باشم و فیزیوتراپی کنم. نگران نباشید به بازی که باید برسم قطعا خواهم رسید. متاسفانه در بازی با داماش مصدومیتم بدتر شده است.»


* امیر عابدزاده که از ناحیه انگشت دست کمی احساس مصدومیت می‌کند در تمرین امروز در نقش بازیکن ظاهر شد و در فوتبال درون تیمی پا به پای دیگر بازیکنان بازی کرد.


* مهرزاد معدنچی نیز در تمرین امروز اختصاصی تمرین کرد.


* کُری‌خوانی رضا ترابیان و یحیی گل‌محمدی در ضربات پنالتی در نوع خود جالب بود.


* سکوت عجیب بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین امروز نیز در نوع خود جالب بود.


* یحیی گل‌محمدی در نظر دارد یک بازی دوستانه تا پیش از دیدار با ملوان برای تیمش در نظر بگیرد. تاریخ این مسابقه هنوز قطعی نشده و بستگی به زمان دیدار با ملوان دارد . طبق برنامه سازمان لیگ پرسپولیس 10 اردیبهشت باید به مصاف ملوان برود اما باشگاه پرسپولیس درخواست کرده این مسابقه 2 تا 3 روز زودتر برگزار شود.


* تمرین پرسپولیس به مدت سه روز تعطیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها