کد خبر: ۱۲۴۹۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
سبزی ها همیشه توسط پزشکان توصیه می شود و برای استفاده از ان ها هیچوقت دیر نخواهد بود البته عده ای هستند که به هیچ عنوان از سبزی ها لذت نمی برند و علاقه ای ندارند.
آن دسته از افرادی که علاقه ای به خوردن سبزی های مختلف ندارند همیشه دچار مشکلاتی مانند بیماری های مختلف می شوند. این افراد به دلایل مختلف علاقه ای به سبزی ها ندارند ولی از آنجایی که خوردن آن ها لازم است باید راهکارهایی را به کار ببندند تا شاید بتوانند علاقه ای به این خوراکی ها پیدا کنند.

** در اولین قدم به یک سبزی فروشی که میوه وسبزی های تازه ای دارد بروید و سبزی هایی که تا به حال امتحان نکرده اید خریداری کنید. نیازی نیست حجم زیادی از آن ها را بخرید تنها به اندازه ای که برای اولین بار آن ها را امتحان کنید از این سبزی ها حریداری کنید شاید به آن ها علاقه مند شدید.

** یک کتاب آشپزی تهیه کنید و غذاهایی را پیدا کنید که با سبزیجات درست شده اند اما دقت داشته باشید این غذاها حتما حاوی موادی که ورد علاقه شما هست نیز باشند. برای مثال اگر به ماکارونی علاقه دارید، ماکارونی سبزیجات را تهیه کنید تا در کنار آن سبزی ها را نیز کمی میل کنید.
مشرق
** در صورتی که طعم سبزی ها شما را اذیت می کند سعی کنید راهی را برای تغییر مزه آن ها پیدا کنید. اگر اسفناج دوست ندارید آن را در سالادهای میوه بریزید و همراه با طعم های دیگر آن را نیز بخورید به این گونه مزه اصلی را حس نمی کنید اما خواص اسفناج وارد بدن شما می شود.

** برای آنکه سبزی ها را دوست داشته باشید نیاز است تا با آن ها ارتباط برقرار کنید پس دوری کردن از آن ها کاری اشتباه است. به شکل ها مختلف سبزی هایی که دوست ندارید را بپزید و یا با طعم های مختلف آن را همراه کنید تا بهترین طعم را پیدا کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها