کد خبر: ۱۲۴۹۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه حاشیه برای اقتصاد «سم» است، خواستار تقویت دستگاه‌های نظارتی در لایحه بودجه ۹۲ شد.

به گزارش 598، مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و خلق حماسه اقتصادی گفت: این مطالبه مهم مقام معظم رهبری با تقویت جایگاه نظارتی محقق می‌شود لذا باید در بررسی لایحه بودجه92 جایگاه نظارتی را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مباحث حاشیه‌ای مانع از تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود، تصریح کرد: فضای انتخابات ریاست‌جمهوری نباید کشور را از مسیر اقتصادی خود دور کند؛ حاشیه برای اقتصاد کشور سم است.

عضو کمیسیون اقتصادی کشور فرمان 8 ماده‌ای رهبری معظم انقلاب در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری را نقطه عطفی در تاریخ ارتقاء سلامت نظام اداری کشور دانست و با اشاره نقش مهم دستگاه‌های نظارتی کشور در این زمینه گفت: یکی از راهکارهای استراتژیک در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه حماسه اقتصادی، توجه به دستگاه‌ های نظارتی کشور و تقویت همه جانبه آنان برای مبارزه اثربخش با مفاسد اقتصادی است و کاهش بودجه و اعتبارات این نهادها توسط دولت فرایندی مناسبی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها