کد خبر: ۱۲۴۹۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
ابوترابی‌فرد
نایب رئیس‌ مجلس با اشاره به اینکه از مهم‌ترین مسئله برای مدیریت کشور و تصدی ریاست‌ جمهوری اشراف بر امور است، گفت: سابقه 12 ساله نیابت مجلس را دارم و هیچ کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری به اندازه من بر امور کشور تسلط ندارند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد با اعضای تشکل رویش با حاشیه‌ها و بحث‌هایی روبرو بود.

در بخشی از این جلسه ابوترابی‌فرد در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه رهبر انقلاب یکی از ویژگی‌های ریاست جمهوری آینده را توان کار اجرایی در حد و اندازه‌های ریاست‌جمهوری بیان کردند و آیا این توانایی بالفعل یا بالقوه است به بیان لزوم اشراف رئیس‌جمهور بر مسایل مهم کشور پرداخت و اظهار کرد: هیچ کدام از کاندیدهای ریاست جمهوری به اندازه من بر امور کشور تسلط و آگاهی ندارند.

وی افزود: شخصی که می‌خواهد کشور را مدیریت کند باید تمام چالش‌های پیش رو را بشناسد، بنده نائب رئیس مجلس در سه دوره بوده‌ام.

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ظرفیت من را مجلس شناخته است و 12 سال هیئت رئیسه مجلس من را به عنوان نائب انتخاب می‌کنند و من یک بار از هیچ‌کدام از نمایندگان نخواستم که به من رای دهند!

در این هنگام ابوترابی‌فرد خطاب به حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان که در مجلس حضور داشت پرسید که آیا من تاکنون از نمایندگان خواسته‌ام که به من رای دهند که وی با صدایی آرام جواب منفی داد.

وی اضافه کرد: همچنین بنده به عنوان نماینده هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم قوای سه‌گانه توسط رهبر انتخاب شده‌ام که مسائل کلان کشور توسط روسای قوای سه‌گانه و رهبر انقلاب به من ارجاع می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمی‌توان مملکت را دست هرکسی سپرد، این فرد باید با مسایل کلان کشور آشنا باشد و نگاه راهبردی و مدیریتی داشته باشد.

وی ادامه داد: جامعه دانشگاهی به هیچ کاندیدایی همانند من اطمینان ندارد، این اعتماد ثمره 20 سال حضور من در دانشگاه و شناخت از من است.

در بخشی از این جلسه ابوترابی‌فرد در پاسخ سئوالی مبنی بر اینکه برخی می‌گویند آیت‌الله بهجت به خواب شما آمده‌اند و شما را از کنار کشیدن از صحنه انتخابات منع کرده‌اند، گفت: من این مسئله را شنیده بودم، این یک بداخلاقی سیاسی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای پناهیان قرار است رئیس ستاد انتخاباتی شما ‌شود، بیان داشت: در این مورد بحث کرده‌ایم ولی فکر نمی‌کنم، ایشان دغدغه‌های خود را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها