کد خبر: ۱۲۴۷۶۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۷     ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
هواداران استقلال به اظهارات امیر قلعه نویی در نشست خبری دیدار با گهر واکنش نشان دادند.

جام ورزشی، امیر قلعه نویی در نشست خبری دیدار با سپاهان بار دیگر از هوادارانی که در بازی مقابل الهلال با سر دادن شعارهایی از فرهاد مجیدی حمایت کردند، انتقاد کرد.



وی در این خصوص گفت: بازیکنی که در بازی با سپاهان گفته من پنالتی نمی‌زنم و حتی اعلام کرده اگر می‌شود به عربستان نیایم باید جزو 18 بازیکن اصلی استقلال قرار بگیرد؟ آنهایی که این کار را می‌کنند آیا دلسوز استقلال هستند؟ یک سری هماهنگی در فیس‌بوک و یک‌سری هماهنگی با تلفن انجام شده که این اتفاقات بیافتد. مگر مجیدی چند دقیقه برای استقلال بازی کرده که این کارها را می‌کند؟ آیا همه زحمات باید نادیده گرفته شود و آیا بقیه بازیکنان زحمت نمی‌کشند؟ یعنی این معرفت هواداری است؟ بازیکنان ما دلخور هستند و می‌گویند ما زحمت می‌کشیم و شخص دیگری تشویق می‌شود. این مسائل برنامه‌ریزی شده است مگر ما نیم‌فصل اول در صدر جدول نبودیم؟ آیا نامی از مجیدی بوده است؟



این اظهارات قلعه نویی با واکنش دوباره هواداران استقلال مواجه شده است.



آنها با اشاره به حضور قلعه نویی در سپاهان و اینکه استقلال را تنها گذاشت و ستاره های این تیم مانند جانواریو و خسرو حیدری را نیز با خود به اصفهان برد، به حمایت از مجیدی پرداختند.



هواداران استقلال در این خصوص تاکید کردند که حق با قلعه نویی است که مجیدی زیاد بازی نکرده اما این به خاطر بازی ندادن قلعه نویی بوده و مجیدی در مدت زمان اندک بازی برای استقلال گل های زیادی برای این تیم به ثمر رسانده و عملکردش بسیار بهتر از بازیکنی مثل سیاوش اکبرپور بوده است.



طرفداران این تیم با اشاره به این نکته که مجیدی در بازی های کمی که به میدان رفته با به ثمر رساندن دو گل سه امتیازی، 6 امتیاز برای استقلال کسب کرده تاکید کردند اگر وی نبود، هم اکنون استقلال در صدر جدول قرار نداشت و بهتر است قلعه نویی در زمان شکست، هواداران و تشویق شدن مجیدی را بهانه نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها