کد خبر: ۱۲۴۶۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
ابراهیم کارخانه ای نماینده مردم همدان و عضو کمیسیون انرژی درمجلس شورای اسلامی درگفتگو با هم اندیشی درباره عملکرد مجلس درسال ۹۱گفت : عملکرد مجلس درسال۹۱ خوب بود اما بسیاری از کارها برمبنای یک برنامه ریزی هدفمند دقیق نبود.

وی با اشاره به نامگذاری سال گذشته به عنوان سال حمایت از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی گفت: مجلس دراین زمینه کمتر از توانایی های خود استفاده کرد و تنها به چند مصوبه پراکنده دراین زمینه اکتفا شد.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بابیان این مطلب که زیر ساخت های حماسه اقتصادی همان تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی است ادامه داد: اگر نام گذاری سال گذشته مورد توجه قرار گیرد حماسه اقتصادی هم صورت می پذیرد.

نماینده مردم همدان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو هم گفت: رئیس جمهور آینده باید توانایی لازم برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را راداشته باشد
 
وی ادامه داد: حماسه سیاسی را دریک جمله می توان به معنای" بیداری و امحا ء کامل توطئه های دشمنان داخلی و خارجی وحضور حداکثری مردم درانتخابات" تعریف کرد.
 
کارخانه ای حماسه اقتصادی را هم به معنای شکست کامل توطئه های اقصادی دشمن عنوان کرد و افزود: تداوم تولید ملی و جلوگیری از اسراف و تبذیر همان خطری است که دشمنان را نا امید و دوستان را امیدوار می کند.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطر نشان کرد: این نامگذاری ، نامگذاری بسیار عظیمی است و دستاورد های بسیاری  در پی دارد و  مسئولیت قوای سه گانه را بسیار بالا می برد.
 
وی با تاکید براینکه این نامگذری ایران را دربرابر توطئه های سیاسی و اقتصادی ایمن خواهد کرد افزود: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در وهله اول وحدت ملی را تقویت خواهد کرد.

نماینده  مردم همدان درمجلس گفت: این نامگذاری درایت و پیش دستی مقام معظم رهبری در خنثی سازی توطئه های دشمنان را می رساند.
 
کارخانه با تاکید براینکه با دشمنان خارجی همیشه باید با اقدامات پیش دستانه مقابله کرد افزود: از دیگر ویژگی های نامگذاری سال جدید این است که توطئه های دشمنان خارجی و تشنگان سراب قدرت را خنثی می کند.

وی درپایان با بیان این مطلب که با این نامگذاری باید تمام دستگاههای اجرایی کشور برای تحقق آن بسیج شوند گفت: این نامگذاری توسط مقام معظم رهبری بار دیگر برتری نظام مردم سالاری دینی را بر نظام های سکولار و لیبرال درمواجهه با توطئه ها  و مشکلات سیاسی اقتصادی را اثبات کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها