کد خبر: ۱۲۴۵۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: نگران تيم ملي در جدول رقابت‌هاي مقدماتي جام‌ جهاني هستيم.
به گزارش فارس، علي کفاشيان در جمع خبرنگاران با ابراز نارضايتي از عملکرد تيم ملي فوتبال، سرمايه‌گذاري‌هاي لازم و داشتن سرمربي باتجربه را در هدايت اين تيم موثر ندانست و اظهار داشت: بهترين بازيکن‌ها در ترکيب تيم ملي قرار گرفتند که از آنها انتظار بيشتري مي‌رود.

وي تصريح کرد: نگران تيم ملي در جدول رقابت‌هاي مقدماتي جام‌ جهاني هستيم بايد با بررسي‌هاي لازم در سرمايه‌گذاري‌ها، فدراسيون، ليگ برتر و برگزاري ديدارهاي تدارکاتي براي صعود به جام جهاني و آينده فوتبال کشور تلاش کنيم.

کفاشيان با بيان اينکه از فصل آينده شاهد رقابت 16 تيم در ليگ برتر هستيم، خاطرنشان کرد: در صورت صعود تيم ملي به جام جهاني هيچ تداخلي در تعداد تيم‌هاي ليگ برتر ايجاد نمي‌شود از برنامه‌ريزي‌ ليگ برتر براي افزايش تيم‌ها و دستمزد بازيکنان ناراضي نيستم، اما بيشتر بايد به فکر ارتقاي کيفيت و عملکرد فني تيم‌ها باشيم.

وي عنوان کرد: تيم ملي اميد به ‌دليل مشکلات مالي و توجه بيشتر همگان به تيم‌ بزرگسالان عملکرد چنداني ندارد و با توجه به مشکلات شديد مالي برخي تيم‌ها در سال گذشته‌ ضرورتي براي حضور آنها در ليگ برتر نيست.

کفاشيان از برگزاري دومين مرحله انتخابات مجامع در 21 استان کشور خبر داد و گفت: بزرگ‌نمايي ايراد‌هاي کوچک و بيان بحث تقلب در انتخابات مجامع فوتبال استان‌ها دور از انصاف است، بيشترين کرسي‌ها را در کنفدراسيون فوتبال آسيا داريم و به ‌نظر مي‌رسد، غيبت‌هاي ‌علي دايي‌ علت حذف او از کميته فيفا باشد که به محض رسمي شدن اين خبر درخواست خود را مبني بر حضور دايي در کميته فيفا اعلام مي‌کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال افزود: کسب رتبه چهارم تيم ملي بانوان ايران در رقابت با 12 تيم از کشورهاي مختلف ارزش جهاني دارد و ايران جرات حضور بانوان با حجاب را در ميدان‌هاي مختلف ورزشي به ساير کشورها داد و به فرموده رهبر معظم انقلاب بانوان ورزشکار محجبه براي کشور افتخار مي‌آفرينند.

وي راه‌اندازي مدرسه فوتبال بانوان در استان کرمان را ارزشمند دانست و افزود: در پي کسب عنوان قهرماني تيم‌هاي فوتبال ساحلي بانوان مس رفسنجان و موفقيت دو سال متوالي فوتبال بانوان شهرداري بم در ليگ‌هاي برتر کشور مديريت خوب، پشتکار و استعداد بانوان ورزشکار اين استان کرمان اثبات شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها