کد خبر: ۱۲۴۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

سيروس مقدم از ساخت سري دوم مجموعه تلويزيوني «پايتخت» در كربلا خبر داد.

به گزارش فارس، سيروس مقدم در برنامه گذر هفتم راديو ايران خبر از ساخت سري دوم پايتخت داد و گفت: براي تعطيلات عيد سري دوم اين مجموعه را خواهم ساخت و اين بار با همين عوامل به كربلا خواهيم رفت.

وقتي گوينده برنامه از كارگردان سريال‌هاي چهار ديواري، پايتخت، رستگاران، اغماء، ريحانه، مسافر، پليس جوان، زير هشت و روز حسرت پرسيد شما كه معمولا براي ديگران نقش انتخاب مي‌كنيد براي خودتان چه نقشي را انتخاب مي‌كنيد؟ گفت: من استعداد بازيگري ندارم و هيچ وقت به خودم اجازه نداده‌ام كه وارد اين وادي شوم. چون امر بازيگري را مقدس، كاملا تكنيكي و تخصصي مي‌دانم و معتقدم كه هر كسي نمي تواند وارد اين حيطه شود.

اين كارگردان ادامه داد: اگر روزي كارگردان نمي‌شدم، حتما دو شغل آشپزي يا گرافيك را براي خود انتخاب مي‌كردم.
او وجه تشابه آشپزي با كارگرداني را تهيه غذاي كامل با يك سري مواد خام با نوع پروراندن و چاشني مناسب دانست و افزود: يك كارگردان هم با بازي بازيگران مي‌تواند كار خوبي از آب در آورد!

مقدم پي‌ريزي شاكله شخصييتي‌اش را در 3 برهه از زمان ياد مي‌كند و مي‌گويد: در مقطع اول كه خواندن و نوشتن ياد گرفتم پدرم مرا به مطالعه عادت داد. يادم نمي‌رود كه هميشه برايم كيهان بچه‌ها يا كتاب‌هاي امانتي مي‌آورد. دادن هديه دوربين عكاسي در هفت سالگي‌ام شايد به خاطر اين بود كه غير مستقيم به من مي‌آموخت كه از يك قالب و چهار چوبي به طبيعت نگاه كنم و او خوب متوجه شده بود كه من نسبت به ديگر فرزندانش منزوي‌تر، و زياد اجتماعي نيستم و مشغول پيدا كردن مطالبي هستم.

مقطع دوم آشنايي با پسرخاله‌ام ناصر تقوايي بود، زماني كه من 12 ساله بودم او اولين كار سينمايي‌اش را به نام "آرامش در حضور ديگران " مي‌ساخت، كنجكاو شده بودم كه به او نزديك‌تر شوم و آنچه خلق مي‌شود را لمس كنم.
وي مقطع سوم شكل‌گيري شخصيت خود را داشتن ديپلم رياضي اما علاقه به كار هنر دانست كه تصميم مي‌گيرد كنار تقوايي به شكل تجربي و عملي كار را ياد بگيرد و در رشته گرافيك تحصيل كند.

در قسمتي از برنامه وقتي صحبت‌هاي مردم و نقدهاي آنها درخصوص كارگرداني و ساخت كارهاي سيروس مقدم پخش مي‌شود، او ضمن تشكر از الطاف مردم نسبت به خودش مي‌گويد: شايد باور نكنيد تحليل و پيگيري مردم نسبت به سريال‌ها تبديل به مسئله‌اي شده كه خواب راحت را از آدم‌ها ي مسئوليت‌پذير مي‌گيرد.

وي ادامه مي‌دهد: نه تنها از نظرات مردم خوشحال مي‌شوم، بلكه چون آدمي تجربه‌گرا هستم حتما از نقدهاي دوستان براي اصلاح كارهاي بعدي استفاده مي‌كنم.

سيروس مقدم تاكيد كرد: من آبرو، عزت و اعتبارم را قطره قطره جمع كردم و از كارگري صحنه شروع كردم. هيچ گاه نتوانسته‌ام كار را سرسري يا سطحي بگيرم، چون مخاطبم را با هوش و حواس جمع مي‌دانم و دوست ندارم صداقت و اعتمادم را از دست بدهم، اعتبارم زير سئوال برود و هميشه ميليون‌ها چشم را در هر سكانسي كه مي‌گيرم مد نظر دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها