کد خبر: ۱۲۴۴۷۱
زمان انتشار: ۲۳:۳۱     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
یک ناکامی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران/
تراکتورسازی تبریز با قبول یک شکست خانگی سریال ناکامی‌های تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا برابر نمایندگان عربستان سعودی را تداوم بخشید تا پس از استقلال که شب گذشته در ورزشگاه آزادی برابر الهلال تن به یک شکست تلخ داد تا هواداران تبریزی در ورزشگاه خود نظاره گر شکست تیم خود برابر الشباب باشند.

به گزارش رجانیوز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چهارمین دیدار خود در ملحه گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم فوتبال الشباب عربستان برای دومین بار شکست را پذیرفت تا ناکامی نمایندگان ایران در هفته چهارم با این شکست ادامه باید.

تیم فوتبال تراکتورسازی در چهارمین بازی خود از گروه A مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برابر میهمانش الشباب عربستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا ضمن از دست دادن فرصتی مناسب برای صدرنشینی، به رده سوم این گروه سقوط کند. تک گل الشباب در دقیقه 85 توسط مارسول کاماچو به ثمر رسید.

در این مسابقه که در ورزشگاه یادگار امام تبریز و با قضاوت " کوولانکو والنتین " ازبکستانی برگزار شد، دو تیم با اینکه بازی پایاپایی را در نیمه اول به نمایش گذاشتند و چند بار به طور جدی دروازه یکدیگر را تهدید کردند اما در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازیکنان تراکتورسازی که از امتیاز میزبانی استفاده می‌کردند، فشار حملات خود را روی دروازه الشباب بیشتر کرده و موقعیت‌های خوب گلزنی نیز ایجاد کردند که هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشد. در نقطه مقابل مقابل بازیکنان الشباب که نشان دادند در ضد حملات تیمی خطرناک هستند، در دقیقه 85 روی یک ضد حمله به گل رسیدند.

در دیگر دیدار این گروه نیز الجزیره و الجیش به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا تراکتورسازی با چهار امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد.

الشباب با این پیروزی 10 امتیازی شد و توانست به جایگاه خود در صدر جدول استحکام ببخشد. الجیش نیز با کسب 5 امتیاز در رده دوم قرار گرفت تا تراکتورسازی در پایان هفته چهارم مرحله گروهی با همان 4 امتیاز به رده سوم جدول سقوط کند. الجزیره هم تنها با کسب 2 امتیاز در قعر جدول جای گرفته است.

ليگ قهرمانان آسيا گروه A  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 الشباب 4 3 1 0 5 1 4 10
2 الجيش 4 1 2 1 7 7 0 5
3 تراکتورسازي 4 1 1 2 6 6 0 4
4 الجزيره 4 0 2 2 4 8 4- 2
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها