کد خبر: ۱۲۴۴۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
"صراط" - حتما در اخبار بودجه عظیمی که دولت مردان آمریکا لطف کردند و برای ایران کنار گذاشتند را شنیده اید ! البته اشتباه نکنید این بودجه قرار نیست به حساب ذخیره ارزی ایران واریز شود،قرار نیست به مردم ایران داده شود،قرار نیست.... بلکه این پول میلیاردی برای راه اندازی سایتهای مختلف علیه ایران، دروغ پردازی ها ، کمک به مخالفین . معاندین داخلی (اغلب این گروه را اراذل تشکیل می دهند) تخصیص داده شده است.

نمی خواهیم بحث این موضوع را بکنیم و بگوییم توییتر و فیس بوک و..... چه کار ها می کنند. شاید از تیتر مطلب متوجه موضوع شده اید ، بله موضوع گزارش امروز گشتی در سایت بالاترین ترین می باشد.
همان وب سایتی که زمانی سبزی های فتنه گر دلشان را به لینکهای آن خوش کرده بودند .

برای شما مخاطب گرامی چند لینک پر کلیک و داغ شده در صفحات مختلف این سایت معزز ! را انتخاب کردیم تا مشاهده کنید کاربران پرشعور این سایت چه خدمات عظیمی انجام میدهند.

1-اولین لینک مربوط به بازیگر زن ایرانی خانم بختیاری می باشد که دوست عزیزمان لطف کرده و توهینی بس لایق خود، به ایشان کرده اند:

 
واقعا یعنی سطح سواد دوستان اینقدر پایین است که فقط می توانند با توهین نظر خود را بدهند؟آیا جا برای نقد صحیح و اصولی در سایت روشنفکر بالاترین نیست که ایشان اینقدر تندروی کرده اند؟

از این دوستمان می پرسیم شما بفرمایید تفاوت این نقش با کسی که شما نام برده اید چقدر است؟


آیا چون خانم بختیاری این نقش را بازی کرده و به نظر شما این نقش همانی است که شما فکر می کنید (مگر اسمی برده شده؟چرا شما یاد ان خانم افتادید؟)به خود اجازه توهین داده اید؟-

-------------------------------------------

2-لینک بعدی مربوط به فردی است که فکر می کند اسید پاشی مربوط به جمهوری اسلامی است !


یا شما نمی دانید فرق قانون و فرهنگ چیست یا.....

دوست عزیز اینکه کسی از قانون تخطی کرده مشکل کیست؟قانون گذار یا ....؟

ما که اصلا نمی دانیم در کشور های دیگر از جمله آمریکا،انگلیس و.... چه خبر است ! هنوز چاپار خبر نیاورده !

--------------------------------

3-
 


جالب است که اصلا نمی خواهد بداند این اعلامیه چیست و چه می گوید ! چون که بسیج پخش کرده بد است !در ضمن می شود بپرسیم منظورتان از ده ها هزار نفر همان چند نفری است که ....


حالا کاری نداریم ولی از ما بپذیرید دروغ که می گویید شاخدار نباشد !ورزشگاه آزادی 100 هزار نفر ظرفیت دارد ! زمین بازی محله تان که نیست هر حرفی بزنید کوچه پایینی باور کند ! شما حتی به خود اجاه ندادید که احتمال دهید آنهایی که در ورزشگاه هستند گزارشی به بیرون بدهند و طبل رسوایی شما زده شود !

------------------------------

4-

وقتی این لینک را می بینیم یاد بازی های سال 88 می افتیم که لینک های دعوت جریان فتنه برای حضور ورزشگاه چنان داغ میشد که فرستنده لینک در حیرت می ماند !

دوستان عزیز میدانم که میدانید در اینترنت چیزی به نام آرشیو وجود دارد خواهشا سرچ بفرمایید !

----------------------------------------------

5-


این هم از درماندگی فتنه به اصطلاح سبز !

-------------------------------------------------

6-


فقط بدانید که این آقایان به اصطلاح سبز با این طرز تفکر که افکار الحادی را اینطور که فقط بیش از 3000 کلیک داشته است(یعنی بسیاری دیده اند و این تعداد کلیک کرده اند)منتشر می کنند می خواستند افسار امور را به دست بگیرند.

-----------------------------------

7-


واقعا می شود به جز لبخندی ملیح به این دوستمان جواب دیگری داد؟

(در ضمن فراموش کردی یک لحظه هم وقتی داشت فوتبال پخش می کرد حرف ح را غلیظ گفت)

---------------------------------

8-


این هم جالب است ! دوستان در توهم ان جمعیتی هستند که بعد از انتخابات از میدان انقلاب تا آزادی راهپیمایی غیر قانونی کردند ولی شاید هنوز هم که هنوز است نفهمیدند انها اشتباه فکر می کردند و ابهامشان برطرف شد یا اگر هم نشد وقتی رهبری در نماز جمعه سخنرانی کردند فصل الخطاب دانسته و به زندگیشان تحت لوای جمهوری اسلامی ادامه می دهند !

(در ضمن جانا سخن دل می گویی) توهمتان هم قشنگ است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها