کد خبر: ۱۲۴۳۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
سرپرست استقلال می‌گوید درباره عواقب پرتاب نارنجک پیش‌تر هشدار داده بود و اکنون ناظر بازی گزارشش را در این باره به AFC فرستاده است.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال محرومیت استقلال به دلیل پرتاب نارنجک در بازی با الهلال وجود دارد، توضیح داد : گزارش ناظر قطری به AFC می‌رود و آنها تصمیم می‌گیرند. به هر حال کنفدراسیون فوتبال آسیا از قبل به ما هشدار داده بود و من هم این هشدار را به مردم ابلاغ کرده بودیم. ما گفتیم که مردم بیایند و استقلال که نماینده ایران است را حمایت کنند، ما هم شرمندشان شدیم و نتیجه‌ لازم کسب نشد اما پرتاب نارنجک، دیگر منسوخ شده است.

وی ادامه داد: این کار جز ضرر برای فوتبال ایران و استقلال سودی برایمان ندارد. من به شخصه چندین بار قبل از بازی در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و برنامه «90» از هواداران خواهش کردم که نارنجک به ورزشگاه نیاورند و پرتاب نکنند، اما برای حذف چنین اتفاقی به مسایل فرهنگی نیاز است. ما نباید همه چیز را با برد و باخت ببینیم و یاد بگیریم که از فوتبال لذت ببریم.

سرپرست استقلال همچنین درباره عملکرد تیم مقابل الهلال مطرح کرد: تیم بد بازی نکرد و گلی هم که دریافت شد روی دفع توپ اشتباه بود که موقعیت مرده حریف را به گل تبدیل کرد. حمله‌های ما هم نتیجه‌ نداد، اما باخت مقابل الهلال راضی کننده نبود، با این حال زندگی همچنان ادامه دارد و این شکست شاید تلنگری بود.

ماجدی در ادامه نیز درباره تشویق فرهاد مجیدی از سوی استقلالی‌ها و تاثیر منفی که این کار روی روند تیمی داشت، اظهار کرد: اگر ما استقلالی هستیم و دوست داریم رنگ آبی همیشه پیروز باشد، باید کلی‌نگر باشیم. فرهاد مجیدی بازیکن خوبی است و من هم علاقه زیادی به او دارم، اما او که نمی‌تواند به تنهایی بار تیم را به دوش بکشد، به اعتقاد من نوع تشویق‌ها تمرکز بقیه بازیکنان را بر هم زد و دیدید که مجتبی جباری بعد از بازی چه صحبت‌هایی کرد. اگر هواداران در ورزشگاه کل تیم را تشویق کنند به کسی بر نمی خورد.

سرپرست استقلال در ادامه درباره شایعاتی که پیرامون خط خوردن مجیدی به خاطر امتناع از زدن پنالتی مقابل سپاهان به وجود آمده است، به ایسنا گفت: ما یا قبول داریم که امیر سرمربی است یا نه. اگر قبول داریم باید اجازه دهیم کار کند، اگر هم نداریم، این موضوع در مصاحبه من جایی ندارد! ما بخواهیم تا نخواهیم قلعه‌نویی ، سرمربی استقلال است و باید نظرات او را قبول کنیم. مردم که نمی دانند کدام بازیکن در تمرین آماده تر است و باید به نظر سرمربی احترام بگذارند. استقلال بیست بازی را برده و سه بازی را هم می بازد. این دلیل نمی‌شود که در هر باخت شعار دهیم. این از روح حرفه‌ای فوتبال به دور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها