کد خبر: ۱۲۴۳۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - امیرحسین صادقی در دیدار مقابل الهلال عربستان یک کارت زرد از داور گرفت و به این ترتیب نمی‌تواند آبی‌پوشان را در دیدار بعدی مقابل الریان همراهی کند و محروم است.او در اواخر بازی هم یک خطای بد پشت محوطه جریمه انجام داد که با لطف داور در زمین باقی ماند.

با وجود تذکرات ای اف سی و گوشزدهای مسئولان باشگاه استقلال به تماشاگران درباره پرتاب نکردن نارنجک‌های دستی، در 20 دقیقه پایانی دیدار استقلال و الهلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو نارنجک دستی به دور زمین پرتاب شد. همچنین اواسط نیمه نخست از سمت سکوهای هواداران استقلال جسمی به کنار زمین پرتاب شد که یکی از نیمکت‌نشینان الهلال آن را به تصویربرداران تلویزیونی نشان داد.پیش از این ای افاستقلال را به محرومیت از حضور تماشاگرانش در سی  لیگ قهرمانان آسیا به علت پرتاب نارنجک تهدید کرده بود.

* از این بازی استقبال خوبی شد اگرچه ترافیک اطراف ورزشگاه باعث شد بعضی ها قید تماشای بازی را بزنند .

بلندگوی ورزشگاه پس از پرتاب ترقه  از تماشاگران خواست به هیچ عنوان مواد محترقه پرتاب نکنند چرا که ممکن است داور بازی را تعطیل کند. پس از این موضوع هواداران استقلال فقط تیم خود را تشویق کردند و با شعار "ایران ایران" و خلیج فارس ایران به حمایت تیم خود ادامه دادند.

 * تماشاگران استقلال در حالی که تنها چند دقیقه به پایان بازی مانده بود، با شعار "امیر یادت باشه، فرهاد باید باشه"، فرهاد مجیدی را تشویق کردند.این در حالی است که با عیان شدن ناراحتی قلعه نویی برخی دیگر از  استقلالی ها امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند.

اعتراض شدید مجتبی جباری به وقت کشی بازیکنان الهلال جالب توجه بود . آنها با خوابیدن روی زمین و معطلی در تعویض ها  در نیمه دوم کلا روی اعصاب بودند.جباری خطاب به بازیکن الهلال با فریاد می گفت: گو آوت!

فحاشی هواداران استقلال درنیمه دوم رنگ و بوی بالای 18 سال گرفت تا کارگزدان تلویزیونی مجبور بشود صدای زمینه را حذف کند. 

 

* تعداد تماشاگران ورزشگاه 80 هزار و 300 نفر اعلام شد!

 

* حنیف عمران زاده به خاطر اینکه یکی از توپ جمع کن‌های کنار زمین توپ را با تاخیر به او رساند، به شدت به او اعتراض کرد.

 

 

* فرهاد مجیدی که در فهرست 18 نفره استقلال نبود و از روی سکوها بازی را تماشا می کرد پس از پایان بازی به رختکن تیمش نرفت و ورزشگاه را ترک کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
MILAD
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
فقط فر هاددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها