کد خبر: ۱۲۴۲۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
کميته انضباطي راي هاي خود را در خصوص تيم هاي مختلف صادر کرد.
به گزارش ورزش سه به نقل از سايت رسمي فدراسيون؛ ديدار دو تيم استقلال و سپاهان از سري رقابتهاي جام حذفي در حالي برگزار شد که از سوي تماشاگران تيم استقلال تخلفاتي صورت گرفت.برهمين اساس باشگاه استقلال به دليل پرتاب ترقه، اهانت و فحاشي تماشاگران به پرداخت 80 ميليون ريال و به دليل تاخير دو دقيقه اي در ورد به زمين مسابقه به پرداخت 6 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين کميته انضباطي باشگاه سپاهان را به دليل تاخير 4 دقيقه اي در ورود به زمين به تذکر کتبي و پرداخت 12 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. اين کميته از خويشتن داري محمدرضا خلعتبري-بازيکن سپاهان در مقابل فحاشي تماشاگران استقلال از وي تقدير و تشکر کرد.

محرميت مربي تراکتورسازي تبريز و جريمه نقدي براي داماش

ديدار دو تيم داماش گيلان و تراکتورسازي تبريز از سري رقابتهاي ليگ برتر در رشت برگزار شد که از سوي وتيو کارواليو فرنادو-مربي تيم تراکتورسازي تخلفاتي صورت گرفت که در نهايت منجر به اخراج وي شد.بر همين اساس وي به مدت يک جلسه از همراهي تيم خود و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.همچنين تيم هاي تراکتورسازي تبريز و داماش گيلان به دليل تخلفات تماشاگرانشان هر کدام به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها