کد خبر: ۱۲۴۲۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
مهاجم تيم ذوب‌آهن اصفهان گفت: روز جمعه پرسپوليس روز آساني را نخواهد داشت چرا که ما بايد در اين بازي پيروز ميدان باشيم و با تمام قوا به ميدان مي‌رويم.
محسن بياتي‌نيا اظهارکرد: تيم ذوب‌آهن تمرينات بسيار خوبي را براي بازي با پرسپوليس پشت سر گذاشته است و من اطمينان دارم که تيم ما در بازي روز جمعه روز بسيار خوبي را پيش‌رو دارد.

وي به شکست ذوب‌آهن در دو بازي گذشته برابر پرسپوليس اشاره کرد و افزود: بازي جام حذفي در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شد و با اين وجود بازي بسيار خوبي انجام داديم و حق ما در آن بازي پيروزي بود چرا که بسيار خوب بازي کرديم، اما روز روز گلر پرسپوليس بود.

مهاجم تيم ذوب‌آهن ادامه داد: شرايط تيم ذوب‌آهن نسبت به دو بازي قبل بسيار بهتر است و اگر صحبت‌هاي فرهاد کاظمي در زمين درست اجرا شود بازي بسيار زيبايي را از ذوب‌آهن خواهيم ديد.

بياتي‌نيا درباره شرايط تيم پرسپوليس گفت: پرسپوليس هميشه پرسپوليس است در هر کجاي جدول که باشد و امسال نيز مهره‌هاي بسيار خوبي در اختيار داشت که به دلايلي نتوانست نتايج مورد نظر را کسب کند.

وي شرايط جدول ليگ برتر را نيز ارزيابي کرد و درباره تيم‌هاي در خطر سقوط اظهارکرد: روي کاغذ شرايط ذوب‌آهن از داماش و آلومينيوم بهتر است و با پيروزي بر پرسپوليس راه خود را براي ماندن در ليگ هموار خواهيم کرد. بازي کردن در اصفهان مقابل ذوب‌آهن براي هر تيمي مشکل است و پرسپوليس نيز از آن مستثنا نيست و مطمئن خواهم بود پرسپوليس روز سختي را مقابل ما سپري مي‌کند.

بياتي‌نيا ادامه داد: فرهاد کاظمي هميشه هجومي بازي مي‌کند و اگر مي‌بينيم تيم ما بد بازي مي‌کند يا در دقايق آخر گل مي‌خورد به دليل کم کاري خود بازيکنان است.

وي سبک فرهاد کاظمي را هجومي دانست و افزود: فرهاد کاظمي در بازي‌هاي اخير استراتژي گل نخوردن و سپس گل زدن را در دستور کار قرار داده است و اميدواريم بتوانيم در بازي روز جمعه اول خوب دفاع کنيم و بعد گل بزنيم و براي دستيابي به اين مهم بايد هنگام دفاع، تمام تيم يعني از من که مهاجم هستم تا دروازبانمان خوب دفاع کنيم و در هنگام هجوم نيز با تمرکز همه تيم حالتي هجومي داشته باشند. اميدوارم طرفداران ذوب‌آهن مثل بازي‌هاي قبلي از ما حمايت کنند تا بتوانيم بازي خوبي ارائه دهيم.

همچنين علي جراحکار مدافع تيم ذوب‌آهن به خبرنگار ايسنا گفت: تيم پرسپوليس مقابل ما هدف خاصي را دنبال نمي‌کند چراکه آن‌ها به هدف خود که فينال جام حذفي بوده رسيده‌اند، اما نبايد اين نکته را در نظر بگيريم که اين تيم هنوز پرسپوليس است. هم قسم شده‌ايم تا پرسپوليس را روز جمعه از پيش‌رو برداريم و يک گام بلند براي کنده شدن از انتهاي جدول برداريم.

وي افزود: اگر بازيکنان تيم همت کنند و مسولان ذوب‌آهن به داد تيم برسند ذوب‌آهن قطعا در روز جمعه سربلند خواهد بود.

مدافع تيم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: فرهاد کاظمي مربي‌اي بود که با دست خالي ذوب‌آهن را جلو آورده و امروز با مديريت سعد محمدي شرايط تغيير کرده است و وي دلگرمي خوبي هم به بازيکنان و هم به فرهاد کاظمي داده است.

وي بيان کرد: پيروزي مقابل پرسپوليس کار ما را براي ماندن آسان مي‌کند چرا که بازي‌هاي بعدي ما مقابل نفت و ملوان را نيز هم با روحيه و هم با همت بيشتري دنبال مي‌کنيم.

جراحکار افزود: در نيم فصل دوم تعداد بازي‌هاي بيشتري براي تيم ذوب‌آهن انجام داده‌ام و اميدوارم اگر در مقابل پرسپوليس در زمين بودم بتوانم بهترين بازي را انجام دهم و اگر هم بر روي نيمکت بودم بتوانم تيم را تشويق کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها