کد خبر: ۱۲۴۱۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
شنیده شد که نقشه اینترنتی آنلاین اسلامی راه‌اندازی می‌شود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه مردم جهان، بیشترین نیازهای علمی و اطلاعاتی خود را از طریق سایتهایی مانند گوگل ارث و ویکی پدیا تامین می‌کنند، گفت: زمینه عملیاتی شدن پروژه گوگل ارث اسلامی با نام «بصیر» فراهم شده است که با ایجاد دیتاسنتر مناسب، ظرف 4 ماه آینده نهایی می‌شود.

دکتر محمدحسن نامی با اشاره به آخرین وضعیت عملیاتی کردن پروژه گوگل ارث ایرانی اظهارداشت: راه‌اندازی پروژه «نقشه سه‌بعدی زمین» فراهم شده و هم اکنون ما به دنبال ایجاد دیتاسنتر مناسبی هستیم تا این حجم اطلاعات در آن قرار گیرد. وی با بیان اینکه نسل جوان امروز نسلی است که تمام نیازهای اطلاعاتی و علمی خود را از طریق سایت‌های اینترنتی فراهم می‌کند، ادامه داد: سعی مان براین است که ظرف مدت کوتاهی نزدیک به 4 ماه بتوانیم سرویس گوگل ارث اسلامی را به عنوان سایت ملی جمهوری اسلامی ایجاد کنیم تا در سطح جهان قابل بهره‌برداری باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
mohsen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
گوگل ارت یک مکان یاب نقشه با مختصات جهانی است . فقط همین شماچطوری این نرم افزار رو میخواین اسلامی کنین. بعدشم کاربردش بیشتر تخصصی است تا همگانی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها