کد خبر: ۱۲۴۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش جام نیوز، قلب الدین حکمت یار، رهبر حزب اسلامی افغانستان در یک پیام تصویری ضبط شده برای شبکه الجزیره با اشاره به اقدام آمریکا در مثله کردن جسد بن لادن و انداختن آن در دریا گفت: «روشی که آمریکا در کشتن بن لادن انجام داده است باعث تحریک و انتقام از آمریکا خواهد شد.»
وی افزود: «من معتقدم که آمریکا به اهداف پلید خود دست نیافته ونتوانسته است مشکلات داخلی خود را به وسیله کشتار در عراق و افغانستان حل و مقاومت اسلامی را سرکوب کند.»
وی در ادامه با بیان اینکه «آمریکا به تمام جهان اسلام با اعلام اینکه بر جسد بن لادن طبق شریعت اسلامی نماز میت به جای آورده اند توهین کرده اند»، با اشاره به خوی وحشی گری دولت مردان آمریکایی افزود: «یا للعجب! این اقدام از سوی وحشی هایی صورت گرفته است که جسد مرده را تکه تکه می کنند و چشم ها را در می آورند و جنازه را در آب می اندازند.»
وی در پایان این پیام گفت: «من به آمریکا می گویم شما سختی های زیادی را در راه کشتن و یافتن بن لادن کشیدید. این کار 10 سال وقت شما را گرفت. درحالی که برای کشتن او 150 هزار نفر از نیروهای خود را بکار گرفتید و بیش از 30 هزار نفر کشته و مجروح بر دستتان گذاشت و خسارات مالی وجانی سرسام آوری را متحمل شدید تا آنجا که خود معترف شدید بیش از 2تریلیون دلار هزینه وخسارت بر شما وارد شده است. اگر بن لادن دیگری مجدد ظاهر شود چه خواهید کرد؟»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها