کد خبر: ۱۲۴۰۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
مدافع تيم تراکتورسازي تبريز مي‌گويد هواداران اين تيم نبايد در بازي برابر الشباب عربستان يک صندلي خالي هم در ورزشگاه يادگار امام به جا بگذارند.
مصطفي اکرامي درباره بازي با تيم الشباب عربستان عنوان کرد: الشباب تيم بزرگي است که سال قبل عنوان قهرماني ليگ عربستان را به دست آورده و امسال هم جز سه تيم اول اين کشور است و از بازيکنان خارجي خيلي خوبي بهره مي‌برد.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: در کل بازي، خيلي خوب کار کرديم و فقط آن يک اشتباه را داشتيم که منجر به دريافت گل شد و فکر کنم اگر کمي باتجربه بوديم در نيمه دوم به گل مي رسيديم، واقعأ مساوي خيلي عادلانه تر بود.

وي خاطرنشان کرد: خيلي اميدوار هستيم الشباب را در تبريز با کمک هواداران بي نظيرمان شکست دهيم و گام مهمي براي صعود به مرحله بعدي برداريم.

اکرامي تأکيد کرد: در فوتبال خطوطي به نام دفاع و حمله نداريم، کل تيم بايد ساختار دفاعي و ساختار حمله را تشکيل دهند، همانطور که دفاع کناري ها پاس گل مي دهند بايد مهاجمان و هافبک ها هم دفاع را از جلو خوب انجام دهند.

وي در رابطه با وضعيت مالي باشگاه اظهار کرد: هفته قبل 10 درصد از قراردادمان را دريافت کرديم و مجموع دريافتي من مرز 60 درصد را گذشته است.

بازيکن تراکتورسازي اضافه کرد: فکر نکم مسائل مالي در نتايخ اخير تيم تأثير داشته باشد و تنها، کمبود بازيکن و فشردگي بازي‌ها ما را با مشکل مواجه کرده است و به نظرم بضاعت ما از ساير مدعي‌ها خيلي کمتر است. براي مثال استقلال يک تيم خوب روي نيمکت و يک تيم ديگر در سکو دارد.

اکرامي در پايان سخنانش با ابراز اميدواري از کسب سه امتياز بازي با الشباب گفت: از تمامي هواداران مي خواهم ما را مثل هميشه حمايت کنند و اجازه ندهند حتي يک صندلي خالي در ورزشگاه باقي بماند و با حضور 80 هزار نفري روحيه ما را بالا ببرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها