کد خبر: ۱۲۴۰۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
تيم فوتبال الشباب عربستان با 38 نفر بازيکن و همراه ظهر امروز وارد تبريز شدند و در هتل پارس اين شهر اسکان يافتند .
اعضاي تيم الشباب عربستان فردا شب و پس از انجام بازي با هواپيمايي عربستان ، تبريز را ترک خواهند کرد .

تيم تراکتورسازي با کاروان 55 و استقلال با کاروان 83 نفره براي انجام بازي با الشباب و الهلال عازم عربستان شده بودند.

ديدار دو تيم فوتبال تراکتورسازي ايران و الشباب عربستان از هفته چهارم مرحله گروهي و دور برگشت رقابت هاي ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا، ساعت 15 / 20 فردا در ورزشگاه يادگار امام تبريز انجام مي شود.

تراکتورسازي در ديدار رفت در رياض با نتيجه يک بر صفر مغلوب الشباب شده بود.

الشباب با هفت ، تراکتورسازي و الجيش هر کدام با چهار و الجزيره با يک امتياز به ترتيب در رده هاي اول تا چهارم گروه A اين رقابت ها قرار دارند.

تيم فوتبال الشباب عربستان هم گروه تراکتورسازي ايران در ليگ قهرمانان آسيا در هفت دوره حضور خود در اين رقابت ها 11 بار با تيم هاي باشگاهي ايران مصاف داده است .

اين تيم که هم اکنون با 7 امتياز از 3 بازي در صدر گروه A يازدهمين دوره رقابت هاي ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا قرار دارد ، در 11 باري که مقابل تيم هاي باشگاهي ايران قرار گرفته تنها در 2 بازي به پيروزي دست يافته و در 9 بازي ديگر 5 بار نتيجه را واگذار کرده و در 4 بازي نيز تساوي پايان کار بوده است .

اين تيم عربستاني که در مصاف با تيم هاي ايراني حرفي براي گفتن نداشته در نخستين دوره حضور خود در ليگ قهرمانان آسيا در سال 2005 با سپاهان ايران در گروه B هم گروه بود و در بازي رفت در عربستان به تساوي يک بر يک رسيد و در ايران يک بر صفر بازنده بازي شد و در پايان مرحله گروهي از دور رقابت ها حذف شد.

الشباب در سال 2006 براي دومين بار در ليگ قهرمانان حضور يافت اما با هيچ تيم ايراني هم گروه نشد و در مرحله يک چهارم نهايي از دور رقابت ها حذف شد.

اين تيم در سال 2007 سومين حضور خود در ليگ قهرمانان را تجربه کرد و با سپاهان در گروه D همگروه شد و در دو بازي رفت و برگشت مقابل سپاهان با نتيجه مشابه يک بر صفر نتيجه بازي را واگذار کرد.

در سال 2009 الشباب براي چهارمين بار در ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا حضور يافت و اين بار با پرسپوليس ايران در گروه B هم گروه شد.

اين تيم در بازي رفت در عربستان مقابل پرسپوليس با نتيجه مساوي بدون گل متوقف شد و در ايران يک بر صفر تن به شکست داد اما به عنوان تيم دوم از اين گروه راهي مرحله حذفي شد و با قبول شکست مقابل الاتحاد از دور رقابت ها خط خورد.

الشباب در پنجمين حضور خود در ليگ قهرمانان آسيا در سال 2010 براي سومين بار با سپاهان همگروه شد و با وجود کسب تساوي يک بر يک در عربستان و شکست يک بر صفر در ايران مقابل سپاهان ، راهي دور بعدي شد و با حذف استقلال در مرحله يک هشتم و چئونبوک کره جنوبي در يک چهارم در نيمه نهايي مغلوب سئونگنام کره جنوبي شد و با اين رقابت ها وداع کرد .

سال 2011 ششمين سال حضور الشباب در ليگ قهرمانان آسيا بود و در اين سال بود که اين تيم نخستين برد خود مقابل تيم هاي باشگاهي ايران را کسب و در گروه D و در خانه ذوب آهن ، يک بر صفر اين تيم را مغلوب کرد و در عربستان تن به تساوي بدون گل داد.

اين تيم در دور بعدي اين فصل از رقابت ها مقابل السد قطر تن به شکست داد و از دور رقابت ها خط خورد .

در فصل کنوني اين رقابت ها نيز که هفتمين حضور الشباب در ليگ قهرمانان محسوب مي شود اين تيم در گروه A با تيم تراکتورسازي همگروه است و در بازي رفت مرحله گروهي اين رقابت ها که هفته گذشته در رياض برگزار شد با نتيجه يک بر صفر حريف ايراني خود را شکست داد تا دومين برد خود مقابل تيم هاي ايراني را رقم زند.

بازي برگشت دو تيم ساعت 20 روز بيست و يکم فروردين در ورزشگاه يادگار امام تبريز انجام مي شود.

تراکتورسازي در صورت برتري با تفاضل دو گل در اين ديدار صدر جدول را دوباره از آن خود خواهد کرد .

مدير عامل باشگاه تراکتورسازي تبريز از چاپ 65 هزار بليت براي بازي تيم فوتبال اين باشگاه با الشباب عربستان خبر داد .

آقاي محمدحسين جعفري اظهار کرد : از اين تعداد حدود يک هزار قطعه مخصوص جايگاه ويژه است و بقيه از طريق گيشه هاي موجود در ورزشگاه يادگار امام تبريز در روز مسابقه به فروش خواهد رسيد.

وي اضافه کرد : در بازي نخست تراکتورسازي در ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا در مقابل الجزيره امارات، نزديک به 90 هزار بليت چاپ شده بود که از اين تعداد 30 هزار قطعه به فروش نرسيد.

آقاي جعفري از هواداران خواست با حضور به موقع در ورزشگاه، نسبت به تهيه بليت اقدام کنند چرا که اين کار از ازدحام در جلوي باجه هاي فروش بليت کاسته و هوادار به راحتي در ورزشگاه حضور مي يابد.

وي اضافه کرد: تراکتورسازي براي صدرنشيني در گروه به سه امتياز اين بازي نياز دارد و اين با حضور هواداران و پر شدن ورزشگاه به راحتي قابل دسترس خواهد بود.

ديدار رفت دو تيم در رياض با نتيجه يک بر صفر به سود تيم عربستاني پايان يافت.

مصاحبه مطبوعاتي قبل از بازي سرمربيان دو تيم ساعت 17 امروز در هتل ائل گلي تبريز برگزار مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها