کد خبر: ۱۲۳۹۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
مجیدی باز هم براي بازی حساس مقابل الهلال، آن در ورزشگاه آزادی خط خورد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ وقتي علي كريمي در پنالتي چهارم پرسپوليس برابر داماش كانديداي زدن ضربه پنالتي شد و پشت ضربه ايستاد، هواداران استقلالي به ياد ضربه‌هاي پنالتي مسابقه مشابه خودشان برابر سپاهان افتادند كه برخي از بازيكنان صاحب‌نام تيم‌شان به ويژه فرهاد مجيدي با بيان اينكه كمردرد دارند يا روحيه‌شان در حدي نيست كه پشت توپ بايستند از ضربه زدن شانه خالي كردند.


روز جمعه هفته گذشته كه نخستين روز كاري پس از تعطيلات نوروزي بود با تحقيق در اين‌باره از نزديكان به تيم استقلال شنيديم كه امير قلعه‌نويي همان شب (دهم فروردين) كه به سپاهان باخت به شدت از چنين مسايلي ناراحت بوده و از همان زمان هم مي‌دانسته كه مجيدي در محاسباتش براي بازي رفت و برگشت برابر الهلال جايي ندارد. چرا كه مجيدي را به عربستان نبرد و عملا او را به مدت پنج، شش روز در كنار تيمش نداشت تا آن‌كه به تهران برگشت و از 17فروردين تمرينات استقلال استارت خورد.


البته در همان روز كه انتقادات از این موضوع در رسانه ها به اوج خود رسیده بود، فرهاد به تمرين رفت و اتفاقا سلام و عليك گرمي هم با امير كرد. با اين‌همه قلعه‌نويي هم كه همواره درصدد فرار از حاشيه‌ها يا رفع و دفع آنهاست براي آن‌كه بهانه‌اي دست كسي نيفتد او را به گرمي استقبال كرد و گويي اتفاقي رخ نداده است.


مجيدي هم كه هنوز تست پزشكي نداده بود تا مشخص شود توانايي‌ همراهي استقلال براي بازي امشب را دارد يا نه با قدرت در تمرينات شركت كرد و مشخصا هيچ مشكلي نداشت تا آن‌كه سرانجام صحبت‌هاي نزديكان به امير روز گذشته مهر تاييد خوردند و فرهاد در عين سلامت از فهرست بازيكنان استقلال براي بازي امروز خط خورد تا بازهم استقلال بدون او به مصاف الهلال برود.


گرچه گفته شد كه مجيدي به صلاحديد كادر پزشكي و فني براي جلوگيري از آسيب‌ديدگي بيشتر خط خورده است اما بايد به قلب اين اتفاقات رجوع كرد تا صحت و سقم تمام اين مسايل را متوجه شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها