کد خبر: ۱۲۳۹۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
598: انگار هر چقدر دستگاه قضایی کشور سعی می‌کند با فائزه هاشمی رفسنجانی به عنوان یک مجرم امنیتی، برخورد مناسب و همراه با بخشش و رافت اسلامی داشته باشد، دختر هاشمی رفسنجانی از این مساله سوءاستفاده بیشتری می‌کند و به جرم‌های ارتکابی خود بیشتر دامن می‌زند؛ مساله‌ای که در مصاحبه امروز یکی از نشریات اصلاح‌طلب با او نیز پیگیری شده و فائزه هاشمی که هنوز مهر برگه آزادی‌اش از زندان خشک نشده، مجددا به بیان مطالبی علیه نظام پرداخته است. 
به گزارش رجانیوز، «وکیل بند مجرمان» در زندان اوين، در مصاحبه با روزنامه «بهار»، مطالب عجیبی را بیان کرده که حتی مصاحبه‌گر را نیز به این واداشته که او را «رادیکال‌تر» از قبل بنامد. البته این مساله جای تعجب ندارد؛ چرا که به گفته خود فائزه هاشمی، او در مدت حبس خود با «اعضای مجاهدین خلق و بهایی‌ها» هم بند بوده و با آن‌ها معاشرت و مراودات فکری داشته است. 
 
 
این مجرم تازه آزاد شده امنيتي، در مصاحبه خود به تمجید از فضاي حاکم بر زندان پرداخته و نحوه مراودات فکری خود با اعضای گروهک تروریستی منافقین و فرقه ضاله بهاییت را اینگونه توصیف کرده است: «روابط کاملا دوستانه بود. در غم و شادی هم شریک بودند. تعامل در حد بالایی بود. در حین این‌که همگی‌ به عقیده و آرای یکدیگر احترام می‌گذاشتند هر کسی‌ عقاید و افکار خودش را داشت. در زندان به‌سبب روابط و تعامل زندانیان دموکراسی‌ حاکم بود، چیزی که تحقق آن در جامعه آرزوی همه است.» 
 
هاشمی، جرم خود مبنی بر اقدام علیه امنیت ملی را نیز نپذیرفته و مدعی شده است که «بی‌دلیل» به زندان رفته است. فائزه هاشمی البته در بخش دیگری از این مصاحبه نيز تلاش كرده است تا خود را صاحب جايگاهي مهم  در ميان زندانيان معرفي كند به نحوي كه آزادي او يك روز زودتر از موعد را «عدم حضور در جمع زندانیان در روز چهارشنبه سوری» عنوان کرده است! 
 
به نظر می‌رسد این «وکیل بند مجرمان» که حتی در روز عاشورای ۸۸ هم در میان آشوبگران و توهین کنندگان به عزیز‌ترین مقدسات دینی مردم ایران حضور داشت و بار‌ها در تجمعات ضدانقلابی در تهران حاضر شده بود، در «اوین» هم تلاش كرده است نقش خود را از دست ندهد. 
 
 «بی‌گناه» نامیدن خود هم از جمله شاهکارهای فائزه هاشمی است که دو جرم بزرگ «تبلیغ علیه نظام» و «اقدام علیه امنیت ملی» را بدون اشکال می‌داند و حضور خود در دادگاه و محاکمه و سپس محکومیت به حبس را بی‌دلیل عنوان می‌کند. 
 
همچنین حکم دادگاه فائزه هاشمی که از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی به وکیل وی ابلاغ شد، نشان می‌دهد که فائزه هاشمی برابر حکم دادگاه به جرم «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به شش ماه حبس و ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شده است اما فائزه هاشمی در این مصاحبه مدعی شده که اتهام «نشر اکاذیب» علیه او اثبات نشده که نشان می‌دهد حرف‌های او درست بوده است. 
 
گفتنی است آشوب‌های عاشورا که خشم و اعتراض مردم، دانشجویان و دانشگاهیان، مراجع تقلید و علما، نمایندگان مجلس، مسئولان و فعالان سیاسی را برانگیخت و سبب برپایی راهپیمایی‌های متعددی در سراسر کشور شد، رسماً به پایان حضور علنی فائزه هاشمی برای هدایت جریان فتنه تبدیل شد؛ چرا که شعارهای مردم در راهپیمایی تاریخی ۹ دی نشان از لبریز شدن صبر مردم در برابر همراهی او با هتاکان به مقدسات داشت و شاید به دلیل ترس از مواجهه مردمی بود که از آن تاریخ به بعد، فائزه تلاش کرد تا حضور مرئی خود را کاهش دهد و در پشت پرده به برنامه‌ریزی برای طرح استراتژی‌های جدید جریان فتنه بپردازد؛ مسئله‌ای که علاوه بر مسافرت‌های خارجی پی‌درپی و اشرافی او، تاکنون چندین بار رسانه‌ای شده و مصاحبه‌گاه به‌گاه او با تلویزیون‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران، مجدداً نام «فائزه هاشمی رفسنجانی» را بر صدر اخبار می‌نشاند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها