کد خبر: ۱۲۳۹۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: مکان برگزاري فينال جام حذفي بايد طبق قوانين مشخص شود.
رسول خوروش در مورد شرايط سپاهان در جده عربستان براي بازي فردا شب مقابل الاهلي اظهار داشت: ما با برخلاف اخبار منتشر شده با کاروان 38 نفره به جده آمده ايم و شايد در روز بازي 4 نفر از اعضاي هيئت مديره به عربستان بيايند.

به گزارش فارس ، وي افزود: خوشبختانه با توجه به تعاملي به بين باشگاه سپاهان و الاهلي صورت گرفته بود در فرودگاه معطل نشديم. اتفاقا از ما هم انگشت نگاري شد اما چون 10 راه را براي ورود کاروان سپاهان آماده کرده بودند بدون معطلي از فرودگاه خارج شديم. ابتدا در مکه هتل گرفته بوديم که چون شلوغ بود به جده بازگشتيم.

سرپرست تيم سپاهان در مورد اينکه علي کفاشيان اعلام کرده احتمال دارد بازي فينال جام حذفي بعد از بازي هاي مقدماتي جام جهاني برگزار شود و اينکه پيشنهاد مي کند تهران ميزبان اين مسابقات باشد، گفت: در مورد زمان برگزاري بازي که برايمان فرقي نمي کند. البته اگر ما از گروه خود در ليگ قهرمانان آسيا صعود کنيم در تاريخ 24 و 31 ارديبهشت بايد بازي کنيم اما در مورد مکان برگزاري معتقديم بايد طبق قانون پيش برويم. هر دو باشگاه سپاهان و پرسپوليس شهر مورد نظر خود را مي گويند و سپس به توافق مي رسيم. ما هنوز شهري را به سازمان ليگ پيشنهاد نداده ايم چون هنوز فدراسيون تماسي با ما نگرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها