کد خبر: ۱۲۳۸۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي گالاتاسراي با وجود شکست 3 بر صفر در دور رفت مرحله يک‌چهارم ليگ قهرمانان اروپا معتقد است که معجزه در فوتبال رخ مي‌دهد.
فاتح تريم در نشست خبري پيش از ديدار با رئال مادريد در دور برگشت مرحله يک‌ چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با وجود شکست 3 بر صفر در دور رفت اظهار داشت: معجزه‌ها در فوتبال وجود دارند و ما مي‌خواهيم تلاش کنيم تا به دور بعد راه يابيم.

وي در خصوص محروميت ييلماز در دور برگشت به دليل اخطار گرفتن در دور رفت گفت: داور در کارت دادن به ييلماز اشتباه کرد و مورينيو هم اين مسئله را تأييد کرد.

سرمربي گالاتاسراي در خصوص فرصت تيمش براي جبران نتيجه دور رفت خاطرنشان کرد: با شجاعت بازي خواهيم کرد. يکي از بهترين تيم‌هاي اروپا هستيم و نشان خواهيم داد که حريفي براي مادريد هستيم. با غيرت بازي خواهيم کرد. تيم مي‌خواهد به نيمه‌نهايي برسد. شکست خورده نيستيم و به اين زودي با ليگ قهرمانان امسال خداحافظي نمي‌کنيم. وظيفه سختي بر عهده داريم اما هرچيزي در فوتبال ممکن است. معجزه‌ها در اين ورزش اتفاق مي‌افتند. به هرحال درباره مادريد صحبت مي‌کنيم که تيم بي‌عيب و نقصي است.

تريم در خصوص صحبت مورينيو که گفته از شکست 3 بر يک در دور برگشت ناراحت خواهد شد (که باز هم به صعود رئال منجر مي‌شود) تصريح کرد: او دوست من است و حق دارد زيرا مادريد تيم بزرگي است. طبيعي است که مورينيو اين طور فکر کند. من هم همين ذهنيت را دارم.

وي اضافه کرد: براي پيروزي به خاطر هوادارانمان بازي مي‌کنيم و به بازيکنانم اعتماد دارم.

سرمربي گالاتاسراي ادامه داد: تقصير داور بود که در بازي مقابل مرسين در سوپرليگ ترکيه شکست خورديم. او ما را وادار کرد يک ساعت 10 نفره بازي کنيم. اين باعث شد خستگي ما به مراتب بيشتر شود. بايد آمادگي خود را بازيابيم و آمادگي بدني و وضعيت روحي خوبي مقابل مادريد به نمايش بگذاريم. بازي مقابل رئال مادريد به خودي خود يک انگيزه و کاري است که از آن لذت مي‌بريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها