کد خبر: ۱۲۳۷۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
به گزارش 598، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در سخنراني به مناسبت سال جديد شمسي در جمع كاركنان ستاد اين سازمان گفت: دشمن طرح‌هاي رواني گسترده‌اي را براي جلوگيري از تحقق حماسه سياسي تدارك ديده است و همه رسانه‌ها و دستگاه‌هاي سياسي و جامعه خود را به حال آماده باش درآورده و علاوه برجنگ رواني، بهره‌گيري از شرايط مذاكرات هسته‌اي و حتي قتل‌هاي مشكوك را همچنان فتنه 88 در برنامه خود دارد و همه توان خود را براي اخلال در انتخابات يا هرچه سردتر كردن حضور، به ميدان آورده است.

به‌گزارش پايگاه اطلاع‌رساني سازمان بسيج، وي گفت: حداقل نتيجه‌اي كه دشمن مي‌خواهد بگيرد منزوي كردن كانديداي اصلح و ترويج ضعيف‌ترين كانديداست. خواسته آنها اين است كه ضعيف‌ترين و زاويه دارترين فرد روي كار بيايد تا شايد بتواند در زورآزمايي‌هاي سياسي و اقتصادي بر او غلبه كند.

نقدي ادامه داد: چه حماسه اقتصادي بالاتر از ايستادگي و مقاومت در گرسنگي و تشنگي‌هاي شعب ابي‌طالب و تحمل همه سختي‌هاي آنجا آن هم در دوران كودكي و تسليم

نشدن در دوران فقر و نداري؟! چه حماسه اقتصادي بالاتر از استمرار كار و تلاش و سختكوشي و دست‌هاي پينه بسته از آسياب كردن و بسنده كردن به مصرف حداقلي در اوج ثروتمندي و در دوران مالكيت فدك چون فقيران زيستن و همه دارايي را صرف فقيران كردن؟!

سردار نقدي افزود: دولت فريبكار آمريكاي متجاوز با اعمال شديدترين خصومت‌ها عليه ملت ايران، گسترش دادن دشمني با ملت ايران به همه عرصه‌هاي ممكن ساخت فيلم توهين آميز عليه پيامبراسلام، دادن جايزه فرمايشي اسكار از سوي كاخ سفيد به فيلم ضدايراني، تحريم نفت و معامله با دلار و طلا، حذف كشتي از المپيك، قطع پخش ماهواره‌اي شبكه‌هاي راديو تلويزيوني ايراني در سطح جهان، سازماندهي گروه‌هاي تروريستي و انجام خشن‌ترين جنايت‌ها عليه نمازگزاران ايراني توسط عواملي همچون ريگي را داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها