کد خبر: ۱۲۳۷۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
تيم فوتبال الهلال عربستاني براي گرفتن انتقام شکست در ديدار رفت،‌با تاکتيکي کامل هجومي در ورزشگاه آزادي به مصاف استقلال مي‌رود.
روزنامه عکاظ در گزارشي از آخرين وضعيت تيم الهلال عربستان که خود را براي مسابقه روز سه‌شنبه(فردا) با استقلال تهران در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان آسيا آماده مي‌کند، نوشت: سرمربي الهلال در آخرين تمرين شيوه‌اي کاملا هجومي را در دستور کار قرار داد.

به گزارش فارس، عکاظ نوشت: اعضاي تيم الهلال امروز به تهران سفر مي‌کنند الهلال بازي رفت را 2 بر يک باخت و فقط براي پيروزي تلاش خواهد کرد زيرا هر نتيجه‌اي غير از اين، سبب خروج الهلال از دور مسابقات خواهد شد.

به نوشته عکاظ، زلاتکو سرمربي کروات الهلال در آخرين صحبت خود با اعضاي تيم بر تلاش براي کسب سه امتياز اين مسابقه تاکيد کرد و براي بازيکنان توضيح داد که آنان قدرت اين کار را دارند و استقلال بازي رفت را به دليل برتري فني نبرده بلکه بر اساس اشتباهات (بازيکنان الهلال) پيروز شده است.

بنا بر اين گزارش، سرمربي الهلال آخرين تمرينات را بر اساس تاکتيکي کاملا هجومي انجام داد که از جمله اهداف آن استفاده از فضاهايي است که (به گفته اين روزنامه) بازيکنان استقلال در زمين ايجاد مي‌کنند. علاوه بر اين در هم شکستن دفاع تيم استقلال از ديگر اهداف اين تمرين بود.

اين روزنامه سعودي همچنين تاکيد کرد که سرمربي الهلال ترکيب اين تيم را تغيير نداده و فقط از عبدالله الزوري در قلب دفاع استفاده خواهد کرد و ماجد المرشدي را کنار گذاشته است.

بنا بر اين گزارش، الهلال در آخرين جلسه، تمرين‌هايي در وسط زمين و شوت از راه دور را در دستور کار قرار داد که نواف العابد و محمد الشلهوب و ياسر القحطاني و ماجد المرشدي در آن شرکت کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها