کد خبر: ۱۲۳۶۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم گفت: ما رئیس جمهور تازه نفس می‌خواهیم تا خلق حماسه کند که در این بین آقای هاشمی به دلیل کهولت سن روحیه حماسه‌سازی ندارد.

به گزارش 598، کمال‌الدین پیرموذن دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به دنبال تکذیب مصاحبه خود از طریق رسانه‌ها در خصوص آخرین وضعیت اعلام کاندیداتوری آقای هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ما به اتفاق تعداد محدودی از نمایندگان و صرفاً برای تبریک سال نو به خدمت آقای هاشمی رفسنجانی رسیده بودیم که ایشان در جواب خواسته سه نفر از همکاران مجلس در خصوص کاندیداتوری خود برای ریاست جمهوری اعلام کردند بعد از دیدار با رهبر فرزانه انقلاب در خصوص انتخابات و کاندیداتوری اظهار نظر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: بنده این موضوع را در جواب پرسش خبرنگاران از نتیجه این جلسه اعلام کردم، اما موضوع از ناحیه اطرافیان آقای هاشمی رفسنجانی تکذیب شده است که در این زمینه به چند مورد اشاره می‌کنم.

این نماینده مجلس یادآور شد: صداقت خمیر مایه و لازمه سیاست اسلامی و علوی است، همچنان که مقام معظم رهبری همیشه بر آن تاکید داشتند.

پیرموذن گفت: شخصیت‌هایی همچون آقای هاشمی رفسنجانی هشت سال ریاست جمهوری را تمرین کردند و عهده‌دار مسئولیت بوده و هر آنچه در توان داشتند، به اجرا گذاشتند.

وی عنوان کرد: رابطه مدیریت و ثبات آن با بهره‌وری در دوره‌های گذشته به ویژه زمان خاتمی و احمدی‌نژاد معلوم و مشخص شده و این مدت برای نشان دادن عملکرد روسای جمهور سابق کفایت می‌کند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت بیان داشت: ما به چهره‌های جدید، با کفایت، صادق و همراه با مقام عظمای ولایت نیاز داریم که حاشیه کمتری درست کند و بیشتر اهل عمل باشد تا سخنرانی.

پیرموذن افزود: حق شخصیت‌هایی همچون ولایتی، قالیباف، ابوترابی‌فرد و باهنر است تا با حضور در این انتخابات با همکاری سایر قوا زیر نظر فرمان رهبری حماسه سیاسی و اقتصادی خلق کنند.

وی تصریح کرد: ما رئیس جمهور تازه نفس می‌خواهیم تا خلق حماسه کند، بنده با توجه به کهولت سنی هاشمی رفسنجانی روحیه حماسه‌سازی را در وی مشاهده نکردم چرا که حماسه‌سازی نیازمند مدیران حماسه‌ساز است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به صورت مستقل در ایام تبلیغات انتخابات حاضر خواهم شد و به عنوان عضو فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت و خانواده پیرموذن از کاندیدای اصولگرا همچون ولایتی، قالیباف، ابوترابی‌فرد و باهنر حمایت خواهم کرد.

پیرموذن بیان مطالب خلاف این موضوع را از طریق اطرافیان هاشمی رفسنجانی کذب محض خواند و از آنها خواست حرمت نمایندگان و افراد صلاحیت‌دار را حفظ کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۱
فقط احمدی نژاد وطیفش وپایداریها حماسه سازند و میتوانند با 700میلیارد دلار درامد تورم را به بالای 40درصد برسانند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها