کد خبر: ۱۲۳۴۹
زمان انتشار: ۱۷:۱۴     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
براي نخستين بار در فرانسه فردي تغيير جنسيت داده به عنوان کانديداي حزب سياسي تازه تاسيس براي انتخابات رياست جمهوري سال ۲۰۱۲ به عنوان رقيب سارکوزي معرفي شد.

به گزارش 598 به نقل از ایسنا، روزنامه فرانسوي ۲۰ دقيقه، گزارش داده است که براي اولين بار در فرانسه يک حزب جديد تشکيل شده است با اين هدف که يک کانديداي تغيير جنسيت يافته را در رقابت‌هاي انتخاباتي سال ۲۰۱۲ شرکت دهد.



اين حزب که از روز سه شنبه گذشته کار خود را آغاز کرده، نام "آينده - ۲۰۱۲ " را براي خود برگزيده و کانديداي تغيير جنسيت داده‌اش براي انتخابات، خانم بريجيت گولدبرگ نام دارد.

وي در مصاحبه با اين روزنامه فرانسوي گفت که حزب آنها، حزب افراد تغيير جنسيت داده نيست اما نخستين حزب سياسي است که يک چنين فردي رهبر آن است.

وي گفت: ما مدعي نمايندگي از همجنسگرايان، تغيير جنسيت يافتگان و دگرجنسگرايان نيستيم اما از ارزش‌هاي متعلق به اين گروه‌ها الهام مي‌گيريم.

گولدبرگ درباره برنامه‌هاي اقتصادي خود براي مردم فرانسه در صورت انتخاب شدن به عنوان رئيس جمهوري اين کشور گفت: ما برنامه‌هاي اقتصادي خود را بر دو محور قرار داده‌ايم که نخستين آنها افزايش صادرات محصولات فرانسوي و دوم افزايش مصرف داخلي است.

وي در پاسخ به اين که موضع سياسي حزب خود را چه مي‌داند؟ گفت: چپ ميانه رو.

بريجيت گولدبرگ به منظور راه يافتن به رقابت‌هاي انتخاباتي مي‌بايست ۵۰۰ امضا را براي تاييد خود جمع کند.

وي در اين باره اظهار داشت: ما براي جلب اين ۵۰۰ امضا تلاش‌هاي گسترده‌اي انجام مي‌دهيم. گلدبرگ همچنين در جواب به اين سوال که در صورت کانديداتوري و راه نيافتن به دور دوم، از آن پس حامي چه کسي خواهد بود؟ گفت: در حال حاضر ما فقط با قطعيت مي‌دانيم که چه کساني را نمي‌خواهيم وآنها کساني نيستند به جز کانديداي جبهه ملي متعلق به مارين لوپن و سارکوزي. براي ما بازي تنها ميان جناح چپ و راست ميانه رو ادامه پيدا خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها